MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012

zoeken in:
Wederom (zie ook het geweldige topic Song van het jaar 2011 competitie) een bevestiging dat ik El-P, ondanks dat ik hip-hop zeker kan waarderen, niet bijster interessant vind.

3

6.25

8,5. Erg sterk !
Drones Over BKLYN vond ik nog net iets beter.

odi
2

Relaxte hiphop gaat soms nog, dit vind ik helemaal niks.

2MY
6

Dit knalt lekker!

8

8.5 pump this shit

01-03 The Phantom Four & The Arguido - The Obscure (DjFrankie / 11 / 6,43)
02-03 Rufus Wainwright - Out of the Game (aERodynamIC/ 11/ 6,15)
03-03 Greg Haines - 183 Times (tuktak 10 / 6,79)
04-03 Young Magic - Night in the Ocean( 7 / 5,10/ DjFrankie)
05-03 Exit International - Chainsaw Song (11/ 4,62 / DjFrankie)
06-03 Yeti Lane - Analog wheel( 12 / 7,14 / Bonothecat)
07-03 Quakers – Fitta Happier ( jassn / 11/ 5,59)
08-03 Lost in the Trees - Red (aERodynamIC / 12 / 6,94)
09-03 fun. - We Are Young (Fox McCloud / 3 / 6 )
10-03 2:54 - Scarlet (jassn / 6,71 / 12 )
11-03 Pharaoh Overlord - Cave Of Hair (Don Cappuccino/5,00/5)
12-03 Gold &Youth - Time to Kill (the viking / 14 / 6,98)
13-03 Kindness - Cyan (kemm / 8 / 7,21)
14-03: Bishi - Albion Voice (aERodynamIC/ 8 / 5,48)
15-03: exitmusic – Passage (jassn / 15/ 6,65)
16-03: El-P - The Full Retard (R&P /15 / 6,31 )
17-03: Lone - Crystal Caverns 1991 (De-noir / / )

Het wil maar niet lukken. De-noir, je bent te vroeg.

01-03 The Phantom Four & The Arguido - The Obscure (DjFrankie / 11 / 6,43)
02-03 Rufus Wainwright - Out of the Game (aERodynamIC/ 11/ 6,15)
03-03 Greg Haines - 183 Times (tuktak 10 / 6,79)
04-03 Young Magic - Night in the Ocean( 7 / 5,10/ DjFrankie)
05-03 Exit International - Chainsaw Song (11/ 4,62 / DjFrankie)
06-03 Yeti Lane - Analog wheel( 12 / 7,14 / Bonothecat)
07-03 Quakers – Fitta Happier ( jassn / 11/ 5,59)
08-03 Lost in the Trees - Red (aERodynamIC / 12 / 6,94)
09-03 fun. - We Are Young (Fox McCloud / 3 / 6 )
10-03 2:54 - Scarlet (jassn / 6,71 / 12 )
11-03 Pharaoh Overlord - Cave Of Hair (Don Cappuccino/5,00/5)
12-03 Gold &Youth - Time to Kill (the viking / 14 / 6,98)
13-03 Kindness - Cyan (kemm / 8 / 7,21)
14-03: Bishi - Albion Voice (aERodynamIC/ 8 / 5,48)
15-03: exitmusic – Passage (jassn / 15/ 6,65)
16-03: El-P - The Full Retard (R&P/16) 6,16*)
17-03 Trust- Bulbform(the viking/ / )

De 4 van inquestos voor El-p is nog bij de eindscore meegenomen*

Mijn klok loopt blijkbaar 2 minuten voor Heb netjes tot 20 uur gewacht. Beoordeel die van the viking maar, zijn timing was beter. Aan de andere kant.. hij heeft geen gemiddelde berekend..

Django Django is al eens langs gekomen ...

6 voor trust

Inmiddels aangepast jassn

The War on Drugs is van 2011.. luister nu maar gewoon naar Lone

Welk nummer is het nu geworden? Is het in de regelgeving ook iets, dat iemand die zeg de afgelopen week al een nummer gepost heeft, tot 20:15 wacht, zodat andere mensen ook een kans krijgen. Is er om 20:15 nog niet een nieuw nummer, dan kan iedereen weer aan de slag.

Lone is inmiddels beluisterd,geen slecht nummer overigens;) Maar je was helaas te vroeg De-noir.

Lone 6.5
The War On Drugs 8
Trust 7.5

The War On Drugs is niet door de strenge ballotage comissie gekomen tsjong het is dus Trust geworden

bonothecat schreef:
Welk nummer is het nu geworden? Is het in de regelgeving ook iets, dat iemand die zeg de afgelopen week al een nummer gepost heeft, tot 20:15 wacht, zodat andere mensen ook een kans krijgen. Is er om 20:15 nog niet een nieuw nummer, dan kan iedereen weer aan de slag.

In principe wel een leuk plan, maar het komt niet zo vaak voor dat iemand meerdere keren per week plaatst. Ik vind de charme van dit wel leuk en het ik zie er niet echt een probleem in

Het is geen probleem, maar ik neem vaak niet meer de moeite om iets te plaatsen. Ik ga niet strak om mijn horloge kijken of het toevallig al precies 8 uur is.

Trust 4

Ik vind Trust erg leuk: een mengeling tussen Depeche Mode en 2 Belgen (of zoiets)

8

2MY
ik vind er te weinig gevarieerd... na 2 minuten heb ik de neiging om te gaan scrollen in de hoop dat er iets in gebeurt...

5,7

El-P: kreeg inderdaad een 4. Was gister niet helemaal in de goede stemming voor dit onrustige nummer.
(Lone: 8. Echter te vroeg is te vroeg)
Trust: 6,5 . Klinkt bekend, kan het niet helemaal thuisbrengen, eerste seconden zijn iig van Delay

bonothecat schreef:
Het is geen probleem, maar ik neem vaak niet meer de moeite om iets te plaatsen. Ik ga niet strak om mijn horloge kijken of het toevallig al precies 8 uur is.

Ongeschreven regel is dat wanneer je de afgelopen tijd (2 weken oid) al hebt gepost je anderen ook 5 minuten de kans geeft iets te posten. Het is natuurlijk prachtig dat dit topic zo enthousiast wordt gebruikt (!) , maar als dit de grote Dj/Aero/jassn-show (idee voor een topic )wordt gaan er ook mensen afhaken.

Dat laatste vind ik flauw: er is daarvoor die extra regel ingevoerd en daar hou ik me netjes aan.
Het komt vaak genoeg voor dat er een uur niet eens gepost wordt en als het dan een paar dagen net niet lukt (wat niet door mij komt vanwege die regel) en het zulke chagerijnige opmerkingen oplevert ben ik snel weg uit dit topic. Hier heb ik niet zo veel zin in eigenlijk. Je hebt vaak ruimte genoeg wat dat betreft. Dat je dan telkens pech hebt is 'jouw probleem'.
Als je nu echt helemaal geen kans zou hebben snap ik de frustratie, nu vind ik het gewoon een beetje sneren met een knipoog smiley. Nogmaals: ik hou me keurig aan die regel dus snap ik het probleem niet.

En inderdaad zou ik een eigen topic kunnen openen met mijn eigen naam in de titel wat ik meer users hier op de site zie doen maar laat ik dat nu net totaal niet zien zitten. Dat laat ik aan anderen over.

Er zijn trouwens genoeg 'Maak kennis met' topics waar volgens mij niet gewerkt wordt met een tijdslimiet. Misschien een tip?

aERodynamIC schreef:
Ik vind Trust erg leuk: een mengeling tussen het betere werk van Depeche Mode en 2 Belgen

7,5

Gast
geplaatst: vandaag om 08:32 uur

geplaatst: vandaag om 08:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.