MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012

zoeken in:

Wat een lage cijfers...

8,5

01-04 Speech Debelle - Studio Backpack Rap (jassn / 13 / 6,04 )
02-04 James Murray - Floods (inquestos / 15 / 6,22)
03-04 Sleepers' Reign - Crushed Before Collision (jassn)

Deze groep had de humo rock rally moeten winnen dit jaar, met voorsprong de beste groep uit de finale. Wel 2de geëindigd en publieksprijs gewonnen.

9,9 prachtig nummer, verslavend en wordt per luisterbeurt beter !!!

Start leuk en daarna begint mijn interesse al snel weg te ebben mede door de kleurloze zang.

5,5

DjFrankie (moderator)
7,5 leuk nummer zanger doet me denken aan The Crocodiles

Muzikaal klinkt dit erg leuk, maar het blijft iets te lang rond de pot draaien.

6,5

inquestos schreef:
Dat is verreweg het laagste wat je hebt gegeven.

Niets persoonlijks, natuurlijk. Het gebeurt inderdaad vrijwel nooit dat ik me tijdens het luisteren naar iets in dit topic zo actief zit te ergeren, ik vrees dat je eerste reactie gewoon toevallig iemand was wiens hoofd totaal niet geschikt is voor dat soort muziek (misschien de door Mjuman genoemde 'ambientallergie?') Ach, al met al heb je toch nog een aardig gemiddelde te pakken, niet?

Die Belgen van vandaag mogen wel iets minder indie volgens het boekje maken, verder vind ik het wel mooi.

7

Duurt me ook iets te lang en na 4 minuten begon de zang ook een beetje te vervelen.

6

Dat ze uit dezelfde stad komen schept natuurlijk enigszins een band. Desondanks vind ik het niet echt interessant. Zoals Sandokan al zei: indie volgens het boekje.

6

Ja hoor Sandokan, het hoogste gemiddelde van de maand tot nu toe

Het nummer van Sleepers' Reign bevalt me beter dan degene die met het Song v/h Jaar topic meedeed. Vind het wel wat braafjes, ook na 3 luisterbeurten.

6,5

6,5

Doet Bono op de achtergrond ook mee?

Irritante zang

5

Poeha schreef:
6,5

Doet Bono op de achtergrond ook mee?

Ik weet van niks

Prima, maar nergens echt interessant
6.5

Poa
01-04 Speech Debelle - Studio Backpack Rap (jassn / 13 / 6,04 )
02-04 James Murray - Floods (inquestos / 15 / 6,22)
03-04 Sleepers' Reign - Crushed Before Collision (jassn / 15 / 6,45)
04-04 Bear in Heaven - Cool Light (Poa)

Red Bloom of the Boom was mijn eerste kennismaking met deze toen nog voor mij onbekende band en ik was er maar wat enthousiast over. Opvolger Beast Rest Forth Mouth deed het al iets minder en dit nummer doet me niet veel (ik vind Reflection of You leuker). Ik denk dat ik deze band niet echt meer zal blijven volgen.

5,5

Poa
8

Gast
geplaatst: vandaag om 06:48 uur

geplaatst: vandaag om 06:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.