MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012

zoeken in:
Boudewijn de Groot zong ooit iets van dat is beneden alle peil.maar de laatste twee dagen in dit topic zijn weer kloten met de bok.

Zijn tattoos lijken net borsthaar.

2

Wat een held is het toch. Dat bewijst hij met dit nummer ook nog eens.

8

Ik dacht het al te herkennen - dit is de opdracht voor het mondeling examen MO-A Engels; daarbij ging het erom de semantische vaardigheid in het Engels te toetsen, in het bijzonder de Noordamerikaanse variant ervan. Kernvragen waren bijv:

* hoe vaak gebruikt de spreekzanger het woord 'bitch'?
* hoeveel verschillende woorden gebruikt ie überhaupt?
* hoe zou je het taalgebruik willen typeren?
* wat is kenmerkend voor dit type sociolect en noem twee belangrijke voorbeelden van verrijking van de Engelse taal.
(er is zoveel goede en spitsvondige rap, ook in onze taal)

Kortom een 4

6

Net aan een voldoende, jammer genoeg niet zo geniaal als Pretty Bitch, Life's Zombies, Wonton Soup of I'm Bill Clinton.

De nieuwe Soulja Boy?

1

Mja, aardige poging, maar als hij wil gaan concurreren met Soulja Boy voor de titel 'George Michael van de slechte hiphop' moet hij toch nog iets meer blasé wegkijken als de schaarsgeklede dame tegen hem oprijdt.

Zelden in dit topic zo'n lange 5 1/2 minuut meegemaakt, trouwens. Dat ik het op het einde nog leuk begon te vinden ook verklaar ik als een muzikale variant op het Stockholmsyndroom.

3,5 (maar een groeibriljantje?)

Lil B

Ik geef het zowel een 9 als een 3, gemiddeld dus een 6.

Wat een talent! Jammer dat Lil B er regelmatig voor staat.

4

MAS
9

#ThankyouBasedGod

Sandokan-veld schreef:
Mja, aardige poging, maar als hij wil gaan concurreren met Soulja Boy voor de titel 'George Michael van de slechte hiphop' moet hij toch nog iets meer blasé wegkijken als de schaarsgeklede dame tegen hem oprijdt.

Wat heeft George Michael ermee te maken?

01-05 Lil B - B***h Doing 30 (MAS / 15 / 4,2)
02-05 Death Grips - Get Got (Don Cappuccino)

Speciaal voor the viking nog wat Hip-Hop! Dit is de heerlijke openingstrack van The Money Store.

Als het hier alleen nog maar hip hop wordt, dan ben ik snel weg. Maar zal gaan luisteren.

4

Beetje flauw natuurlijk, er wordt namelijk ook genoeg folk, rock op pop achterelkaar geplaatst.

Maar dit is ook niet helemaal mijn muziek.

6je

Die MC is niet een van m'n favorieten, maar de beat is wel heerlijk noisy. 7/10

7,5

Aardig wat invloeden, fijne samples, beetje onrust - er gebeurt weer wat

7,1

Gast
geplaatst: vandaag om 22:16 uur

geplaatst: vandaag om 22:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.