Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2012, 20:28 uur
Boudewijn de Groot zong ooit iets van dat is beneden alle peil.maar de laatste twee dagen in dit topic zijn weer kloten met de bok. 

0
geplaatst: 1 mei 2012, 21:40 uur
Wat een held is het toch. Dat bewijst hij met dit nummer ook nog eens.
8
8
0
geplaatst: 1 mei 2012, 22:08 uur
Ik dacht het al te herkennen - dit is de opdracht voor het mondeling examen MO-A Engels; daarbij ging het erom de semantische vaardigheid in het Engels te toetsen, in het bijzonder de Noordamerikaanse variant ervan. Kernvragen waren bijv:
* hoe vaak gebruikt de spreekzanger het woord 'bitch'?
* hoeveel verschillende woorden gebruikt ie überhaupt?
* hoe zou je het taalgebruik willen typeren?
* wat is kenmerkend voor dit type sociolect en noem twee belangrijke voorbeelden van verrijking van de Engelse taal.
(er is zoveel goede en spitsvondige rap, ook in onze taal)
Kortom een 4
* hoe vaak gebruikt de spreekzanger het woord 'bitch'?
* hoeveel verschillende woorden gebruikt ie überhaupt?
* hoe zou je het taalgebruik willen typeren?
* wat is kenmerkend voor dit type sociolect en noem twee belangrijke voorbeelden van verrijking van de Engelse taal.
(er is zoveel goede en spitsvondige rap, ook in onze taal)
Kortom een 4
0
geplaatst: 1 mei 2012, 22:11 uur
6
Net aan een voldoende, jammer genoeg niet zo geniaal als Pretty Bitch, Life's Zombies, Wonton Soup of I'm Bill Clinton.
Net aan een voldoende, jammer genoeg niet zo geniaal als Pretty Bitch, Life's Zombies, Wonton Soup of I'm Bill Clinton.
0
geplaatst: 1 mei 2012, 22:48 uur
Mja, aardige poging, maar als hij wil gaan concurreren met Soulja Boy voor de titel 'George Michael van de slechte hiphop' moet hij toch nog iets meer blasé wegkijken als de schaarsgeklede dame tegen hem oprijdt.
Zelden in dit topic zo'n lange 5 1/2 minuut meegemaakt, trouwens. Dat ik het op het einde nog leuk begon te vinden ook verklaar ik als een muzikale variant op het Stockholmsyndroom.
3,5 (maar een groeibriljantje?)
Zelden in dit topic zo'n lange 5 1/2 minuut meegemaakt, trouwens. Dat ik het op het einde nog leuk begon te vinden ook verklaar ik als een muzikale variant op het Stockholmsyndroom.
3,5 (maar een groeibriljantje?)
0
geplaatst: 2 mei 2012, 01:50 uur
Sandokan-veld schreef:
Mja, aardige poging, maar als hij wil gaan concurreren met Soulja Boy voor de titel 'George Michael van de slechte hiphop' moet hij toch nog iets meer blasé wegkijken als de schaarsgeklede dame tegen hem oprijdt.
Wat heeft George Michael ermee te maken?
0
geplaatst: 2 mei 2012, 20:18 uur
01-05 Lil B - B***h Doing 30 (MAS / 15 / 4,2)
02-05 Death Grips - Get Got (Don Cappuccino)
02-05 Death Grips - Get Got (Don Cappuccino)
0
geplaatst: 2 mei 2012, 20:20 uur
Speciaal voor the viking nog wat Hip-Hop! Dit is de heerlijke openingstrack van The Money Store.
0
geplaatst: 2 mei 2012, 20:42 uur
Als het hier alleen nog maar hip hop wordt, dan ben ik snel weg. Maar zal gaan luisteren.
4
4
0
geplaatst: 2 mei 2012, 21:19 uur
Beetje flauw natuurlijk, er wordt namelijk ook genoeg folk, rock op pop achterelkaar geplaatst.
Maar dit is ook niet helemaal mijn muziek.
6je
Maar dit is ook niet helemaal mijn muziek.
6je
0
geplaatst: 2 mei 2012, 21:22 uur
Die MC is niet een van m'n favorieten, maar de beat is wel heerlijk noisy. 7/10
0
geplaatst: 3 mei 2012, 09:19 uur
Aardig wat invloeden, fijne samples, beetje onrust - er gebeurt weer wat
7,1
7,1
* denotes required fields.