Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012
zoeken in:
0
geplaatst: 2 september 2012, 21:40 uur
Als Antony fan moet ik natuurlijk een hoog cijfer geven maar laat Antony nu gewoon op ik weet niet hoeveel albums verschijnen als gastartiest en daar vind ik niet alles goed van.
Dan ook nog eens een actrice 'die zonodig moet zingen' (oeh wat zal ze dat vaak naar haar hoofd geslingerd krijgen).......
Dit vind ik toch echt een heerlijk popnummer (haar single doet me dan weer weinig) en nee dat komt niet eens door de bijdrage van Antony. Iedereen die mijn smaak een beetje kent weet onderhand wel dat dit gewoon 'mijn ding' is
8,5
Dan ook nog eens een actrice 'die zonodig moet zingen' (oeh wat zal ze dat vaak naar haar hoofd geslingerd krijgen).......
Dit vind ik toch echt een heerlijk popnummer (haar single doet me dan weer weinig) en nee dat komt niet eens door de bijdrage van Antony. Iedereen die mijn smaak een beetje kent weet onderhand wel dat dit gewoon 'mijn ding' is

8,5
0
geplaatst: 3 september 2012, 10:51 uur
Typisch geval van C3: corny, cheesy en clef. Een actries is ook maar een mensch; derhalve Carice hout je bij je leest. Dis nix voor ma ochtend!
Vanwege de intentie en de Antony-factor toch nog:
6
Vanwege de intentie en de Antony-factor toch nog:
6
0
geplaatst: 3 september 2012, 18:03 uur
0
geplaatst: 3 september 2012, 20:06 uur
01-09: Bon Iver - Holocene (Kyson Remix) (R&P / 15 / 6,21)
02-09: Carice van Houten feat. Antony Hegarty - Particle of Light (Angelo / 15 / 6,35)
03-09: The Joy Formidable - Wolf’s Law (Salvadore / / )
De nieuwe single van The Joy Formidable.
Een vergelijking met het vorige album “The Big Roar” kan ik eigenlijk niet maken; ik ken slechts een tweetal (stevige gitaar)nummers. Ten opzichte van die 2 nummers klinkt Wolf’s Law in ieder geval stukken minder stevig.
De muziek past goed bij de clip (of andersom).
02-09: Carice van Houten feat. Antony Hegarty - Particle of Light (Angelo / 15 / 6,35)
03-09: The Joy Formidable - Wolf’s Law (Salvadore / / )
De nieuwe single van The Joy Formidable.
Een vergelijking met het vorige album “The Big Roar” kan ik eigenlijk niet maken; ik ken slechts een tweetal (stevige gitaar)nummers. Ten opzichte van die 2 nummers klinkt Wolf’s Law in ieder geval stukken minder stevig.
De muziek past goed bij de clip (of andersom).
0
geplaatst: 3 september 2012, 20:10 uur
Salvadore ik zeg het niet graag, of eigenlijk wel, maar ik word gewoon bijna emotioneel. Ik vind dit namelijk een fantastisch nummer (en dus vrees ik dat dit door de meute op MuMe volledig afgekraakt gaat worden).
Het is zeker geen vernieuwende muziek, maar de compositie is zo vol. Zo meesterlijk. En de zang vervult daarbij een belangrijke rol - zorgt voor spanning.
9
Het is zeker geen vernieuwende muziek, maar de compositie is zo vol. Zo meesterlijk. En de zang vervult daarbij een belangrijke rol - zorgt voor spanning.
9
0
geplaatst: 3 september 2012, 20:13 uur
Zie ik nu een 9 staan ? 
Af en toe zijn we het wel eens hoor R&P.

Af en toe zijn we het wel eens hoor R&P.
0
geplaatst: 3 september 2012, 20:18 uur
Doet mij ook weinig, maar ik vind 'm niet slecht hoor. Eerder gemiddeld.
6,5
6,5
0
geplaatst: 3 september 2012, 22:34 uur
Matig. En er is niets zo erg als matig. Whirring vond ik een stuk sterker. Die hele climax hier vind ik wat te gekunsteld.
6
6
0
geplaatst: 3 september 2012, 23:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Salvadore ik zeg het niet graag, of eigenlijk wel, maar ik word gewoon bijna emotioneel. Ik vind dit namelijk een fantastisch nummer (en dus vrees ik dat dit door de meute op MuMe volledig afgekraakt gaat worden).
9
9
Wat is er met je straatheid gebeurd? Eerst al het Sigur Rós-concert, daarna je openlijke fanschap voor Tame Impale en nu dit?
Ik ben trouwens ook onder de indruk. Alleen verpest de video het wel een beetje, hij is nogal over de top.
8
0
geplaatst: 4 september 2012, 03:16 uur
9
Heerlijke stem en een fenomenale compositie. Ik heb een enorme zwak voor epische piano's. De climax vind ik ook van hoog niveau.
Ik heb dit bandje links laten liggen na hun debuut EP (ik dacht waarschijnlijk toen niets meer dan middelmatige rock), goed dat de kenners hier mij weer op het juiste spoor zetten.
Heerlijke stem en een fenomenale compositie. Ik heb een enorme zwak voor epische piano's. De climax vind ik ook van hoog niveau.
Ik heb dit bandje links laten liggen na hun debuut EP (ik dacht waarschijnlijk toen niets meer dan middelmatige rock), goed dat de kenners hier mij weer op het juiste spoor zetten.

0
geplaatst: 4 september 2012, 11:14 uur
Voor mij was dit de kennismaking met The Joy Formidable. Een prettige stem met een mooie opbouw van spanning in de muziek, een heerlijk nummer. Later dit jaar moet het nieuwe album verschijnen.
9
Overigens - voor de liefhebbers - als je de youtube-pagina opent, kun je via een link dit nummer gratis downloaden.
9
Overigens - voor de liefhebbers - als je de youtube-pagina opent, kun je via een link dit nummer gratis downloaden.
* denotes required fields.