MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012

zoeken in:
Nog geen drie minuten maar ik vond het best een lange zit.

5,5

Dat geknip met die vingers is echt vreselijk. Sowieso een hoogst irritant nummer.

4

7

Gemoedelijk, maar blijft de aandacht goed vasthouden.

Mwa, ik vind 't wel wat hebben eigenlijk. Blijft de aandacht juist niet goed vasthouden, maar 't kabbelt wel lekker voort (en er wordt toch naar het einde toe naar een soort climax toegewerkt). Wel oké dus!

7

Gezellige niets-aan-de-handheid

7

Wat mij betreft de leukste nominatie van de laatste tijd.

7,5

Moest er even aan wennen, maar na een week lang het elke dag minstens twee keer gehoord te hebben op de Pinguin, was het kwartje wel gevallen.

7,5

De climax had iets meer aangezet mogen worden, maar over het algemeen wel leuk.

7,2

01-10: Lord Huron - Time To Run (Salvadore / 13 / 6,52)
02-10: The Invisible - Generational (inquestos / 11 / 6,68 )
03-10: RY / Frank Wiedemann - Howling (Vince Vega / 13 / 6,92)
04-10: Dez Mona - Suspicion (aERodynamIC / 13 / 7,18)
05-10: Solange - Losing You (kemm / 13 / 6,79)
06-10: Tall Ships - T=0 (McSavah / 10 / 5,81)
07-10: C2C - Down The Road (jassn / 11 / 6,93)
08-10: Petite Noir - Pressure (Angelo / 15 / 7,40)
09-10: Dog Is Dead - Glockenspiel Song (Ploppesteksel / 12 / 6,52)
10-10: MS MR - Dark Woo Wop (Vince Vega / 11 / 6,56 )
11-10: Søren Huss - Den Der Isme (aERodynamIC)

Ikke min kop te. Frygtelige sprog, ved den måde.

5

Gezellige muziek, maar blijft te oppervlakkig. Te gewoontjes naar mijn smaak. Niks mis mee.

6,5

Misschien wel het minst interessante nummer van het album maar nog steeds sterk in zijn eenvoud.

8

Als dit de minst interessante track van het album is had je toch beter kunnen overwegen om de meest interessante te plaatsen.

6,5

Voor misschien wel het minst interessante nummer van het album

Saaiheid troef helaas.Dertien in een dozijn nummer.

5

Als het voor mij al doorsneder dan doorsnee klinkt, dan is het voor de Denen vast nog doorsnedener..

5

Angelo schreef:
Als dit de minst interessante track van het album is had je toch beter kunnen overwegen om de meest interessante te plaatsen.

Moeten die wel te vinden zijn om hier te kunnen linken. Als mensen echt interesse hebben lezen ze mijn mening bij het album maar.
Bovendien had ik nu niet de verwachting dat deze artiest in dit topic enorm zou gaan scoren gezien de tracks die het hier normaal gesproken goed doen. De users die zich hier vertonen stemmen maar zelden hoog op dit soort nummers is de ervaring. Dus ach... ik vind het wel best zo. Jij hebt het meer op het saaie gekabbel van gisteren. Kan ook natuurlijk

aERodynamIC schreef:
De users die zich hier vertonen stemmen maar zelden hoog op dit soort nummers is de ervaring. Dus ach... ik vind het wel best zo. Jij hebt het meer op het saaie gekabbel van gisteren. Kan ook natuurlijk

Beproef ik daar irritatie? Nergens voor nodig toch? Overigens kan ik nog wel een aanvullende uitleg geven: veel hedendaagse rockmuziek vind ik tegenwoordig hetzelfde klinken. Alsof het stagneert of zo, er zit nauwelijks vernieuwing in en klinkt veelal hetzelfde (dat geldt helaas ook voor het nummer van de artiest die jij vanavond hebt geplaatst). Grote acts als Radiohead of Muse zien dat ook in; vandaar dat ze met hun laatste albums experimenteren met óf elektronische muziek óf met dubstep. Dit nummer had met gemak in bijvoorbeeld 1995 gemaakt kunnen worden, het valt gewoon niet of nauwelijks op.

Angelo schreef:
Beproef ik daar irritatie? Nergens voor nodig toch?

Huh? Nee. Hoe kom je daar nu bij? Ik ga nu juist denken dat jij er dan blijkbaar op uit was om dat voor elkaar te krijgen gezien deze opmerking. Je weet van tevoren namelijk wat wel en niet scoort in dit topic maar dat is dan geen reden om het niet te plaatsen. Zo is deze opmerking bedoeld. Niet meer of minder.
Geen irritatie dus, gewoon een antwoord op jouw opmerking (die in principe niet eens nodig was in die uitdagende vorm gezien je smiley). Beetje jammer dat jij dit nu in zo'n sfeertje begint te duwen terwijl dat helemaal niet nodig is zeker in een topic als deze. Ik hou het maar even op het verkeerd interpreteren van het geschreven woord. Lijkt me het beste.

7

Kan dit goed hebben. Heb persoonlijk meer met zijn saybia nummers, maar daarvoor moet ik nog even wachten tot januari

aERodynamIC schreef:
Beetje jammer dat jij dit nu in zo'n sfeertje begint te duwen terwijl dat helemaal niet nodig is zeker in een topic als deze.

Het was slechts een vraag op basis van de zinnen die ik van je quotte, meer niet. Ik bedoelde er verder niets mee. Ik vond een zin als "Jij hebt het meer op het saaie gekabbel van gisteren." enigszins snerend overkomen, maar kennelijk bedoelde je het dus helemaal niet zo, vandaar dat er verwarring ontstond. We houden het op een misverstand.

Gelukkig. Kunnen we weer rustig ademhalen.

5,5 saai gekabbel

Danmark dejlig? Ikke denne gang - snarere ATM, Efterklang, Mikael Simpson, Lulu Rouge

YouTube - Buddha Bar XIV. 2012 - Mikael Simpson - Inden Du Falder I Sovn (Lulu Rouge Remix)

5

Gast
geplaatst: vandaag om 19:35 uur

geplaatst: vandaag om 19:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.