Muziek / Muziekgames / Stoner/Sludge/Doom Album K.O
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2013, 20:16 uur
Gelijkspel dus, ik bedenk nog wel even hoe ik dat ga aanpakken.
Eerst:
2. Black Sabbath-Paranoid - Mastodon-Remission
1-0
Eerst:
1-0
0
geplaatst: 21 maart 2013, 23:20 uur
Ik vind deze nauwelijks te doen. Black Sabbath is de basis van alle muziek in dit topic en dit is hun beste plaat, maar deze van Mastodon is een van de vetste metalplaten ooit.
Op dit moment ga ik toch voor Remission: 1-3!
Op dit moment ga ik toch voor Remission: 1-3!
0
geplaatst: 22 maart 2013, 14:00 uur
1. Electric Wizard-Dopethrone - Neurosis-The Eye Of Every Storm
5-6
5-4
5-6
5-4
0
geplaatst: 23 maart 2013, 11:47 uur
Neurosis! 
(Deze emoticon past niet weliswaar niet bij de sfeer die deze band wil creëren, maar toch vertegenwoordigt dit het best mijn huidige euforische gevoelens. :-p

(Deze emoticon past niet weliswaar niet bij de sfeer die deze band wil creëren, maar toch vertegenwoordigt dit het best mijn huidige euforische gevoelens. :-p
0
geplaatst: 23 maart 2013, 20:24 uur
DE FINALE

vs

Het lijkt me het eerlijkst om deze gewoon 48 uur te laten staan en degene die dan de meeste punten heeft is winnaar. Iedereen mee eens?
Black Sabbath-Paranoid - Neurosis-The Eye Of Every Storm
1-0

vs

Het lijkt me het eerlijkst om deze gewoon 48 uur te laten staan en degene die dan de meeste punten heeft is winnaar. Iedereen mee eens?
Black Sabbath-Paranoid - Neurosis-The Eye Of Every Storm
1-0
0
geplaatst: 25 maart 2013, 21:39 uur
WINNAAR K.O

Wel een goede winnaar wat mij betreft, toch het album waar het allemaal mee begon.
Iedereen bedankt voor het stemmen!

Wel een goede winnaar wat mij betreft, toch het album waar het allemaal mee begon.
Iedereen bedankt voor het stemmen!
0
geplaatst: 25 maart 2013, 22:04 uur
Fantastische finale, prima winnaar. Het fundament van de lage metalen wint!
0
geplaatst: 25 maart 2013, 22:34 uur
Helaas finale gemist, na meer dan een jaar meespelen... 
Kan me prima vinden in de winnaar, al had ik liever Sky Valley zien winnen!

Kan me prima vinden in de winnaar, al had ik liever Sky Valley zien winnen!
0
geplaatst: 25 maart 2013, 23:32 uur
Heb de laatste battle ook moeten missen, maar de winnaar is even voorspelbaar als geniaal. Mooi!
0
geplaatst: 26 maart 2013, 07:50 uur
Ik vind het een teleurstelling...okee, met deze band is het mischien begonnen...maar ergens ook wel wat overschat..
0
Cured
geplaatst: 26 maart 2013, 08:53 uur
Beste uitslag . Tegenwoordig vind ik het nogal doorslaan in extremiteit op allerlei fronten en vind het minder genietbaar en beter (technisch wel over het algemeen). Nou ben ik ook niet zo'n fanatieke metalliefhebber, maar Paranoid is de blueprint en blijft fantastisch. Ik heb wel in de geest van deze stromingen gestemd, maar bij nogal wat albums moest ik flink slikken.
0
geplaatst: 26 maart 2013, 12:40 uur
Mensen, is het idee in dit forum of een ander te openen forum nieuwe platen uit dit brede genre te delen met elkaar? Ik sta altijd open voor iets nieuws en vooral in deze richting... Bij het pop/rock of metal album vd week zit vaak niets naar mijn smaak...
* denotes required fields.