MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Stoner/Sludge/Doom Album K.O

zoeken in:
Gelijkspel dus, ik bedenk nog wel even hoe ik dat ga aanpakken.

Eerst:

2. Black Sabbath-Paranoid - Mastodon-Remission

1-0

Ik vind deze nauwelijks te doen. Black Sabbath is de basis van alle muziek in dit topic en dit is hun beste plaat, maar deze van Mastodon is een van de vetste metalplaten ooit.

Op dit moment ga ik toch voor Remission: 1-3!

Cured
2-3

de eerste, de beste (en origineelste)

1. Electric Wizard-Dopethrone - Neurosis-The Eye Of Every Storm

5-6

2. Black Sabbath-Paranoid - Mastodon-Remission

5-4

Neurosis!

(Deze emoticon past niet weliswaar niet bij de sfeer die deze band wil creëren, maar toch vertegenwoordigt dit het best mijn huidige euforische gevoelens. :-p

DE FINALE

(afbeelding)

vs

(afbeelding)

Het lijkt me het eerlijkst om deze gewoon 48 uur te laten staan en degene die dan de meeste punten heeft is winnaar. Iedereen mee eens?

Black Sabbath-Paranoid - Neurosis-The Eye Of Every Storm

1-0

Cured
2-0

duidelijk

Tot vanavond 20:24 nog de kans om te stemmen!

Cured
Kom op BS !!

Het is zwaar... maar..
4-4

5-4 (klassieker wint van vernieuwer)

6-4

WINNAAR K.O

(afbeelding)

Wel een goede winnaar wat mij betreft, toch het album waar het allemaal mee begon.
Iedereen bedankt voor het stemmen!

Fantastische finale, prima winnaar. Het fundament van de lage metalen wint!

Helaas finale gemist, na meer dan een jaar meespelen...

Kan me prima vinden in de winnaar, al had ik liever Sky Valley zien winnen!

Heb de laatste battle ook moeten missen, maar de winnaar is even voorspelbaar als geniaal. Mooi!

Ik vind het een teleurstelling...okee, met deze band is het mischien begonnen...maar ergens ook wel wat overschat..

Terechte winnaar. Een sleutelplaat.

Cured
Beste uitslag . Tegenwoordig vind ik het nogal doorslaan in extremiteit op allerlei fronten en vind het minder genietbaar en beter (technisch wel over het algemeen). Nou ben ik ook niet zo'n fanatieke metalliefhebber, maar Paranoid is de blueprint en blijft fantastisch. Ik heb wel in de geest van deze stromingen gestemd, maar bij nogal wat albums moest ik flink slikken.

Mensen, is het idee in dit forum of een ander te openen forum nieuwe platen uit dit brede genre te delen met elkaar? Ik sta altijd open voor iets nieuws en vooral in deze richting... Bij het pop/rock of metal album vd week zit vaak niets naar mijn smaak...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:05 uur

geplaatst: vandaag om 06:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.