Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 augustus 2015, 23:13 uur
Maar als men dat verder zo wel gelooft, mag je wel gewoon een nieuwe plaatsen.
0
geplaatst: 3 augustus 2015, 18:39 uur
Ik weet hem ook wel maar heb geen zin om een nieuwe te moeten plaatsen. 

0
geplaatst: 3 augustus 2015, 19:02 uur
Vooruit dan. De vorige was I'm Gonna DJ van R.E.M.
En dit is de nieuwe:
http://www.astrolab.be/avk/download/geschiedenis/st003.gif
En jullie kunnen hem gerust raden want ik heb er nog één klaar staan
.
En dit is de nieuwe:
http://www.astrolab.be/avk/download/geschiedenis/st003.gif
En jullie kunnen hem gerust raden want ik heb er nog één klaar staan
.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 augustus 2015, 14:09 uur
Uhm ja... ik zie een grijswit plaatje van een deel van Stonehenge(?). Ik geef hier wel vaker wat onbenullige schoten voor de boeg, maar hier zie ik echt niks in.
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 14:34 uur
Casartelli schreef:
Uhm ja... ik zie een grijswit plaatje van een deel van Stonehenge(?). Ik geef hier wel vaker wat onbenullige schoten voor de boeg, maar hier zie ik echt niks in.
Het grijze is in deze niet van belang. Fade to Grey is het dan ook niet vigil.Uhm ja... ik zie een grijswit plaatje van een deel van Stonehenge(?). Ik geef hier wel vaker wat onbenullige schoten voor de boeg, maar hier zie ik echt niks in.
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 19:37 uur
Nee! Het is een bekende band en (volgens mij ook) een bekend nummer.
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 20:13 uur
Die conclusie trok ik zelf ook toen ik het opschreef
. Stone Temple Pilots is niet de bekende band die wij deze keer zoeken.
. Stone Temple Pilots is niet de bekende band die wij deze keer zoeken.
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 21:16 uur
Uhm ja... ik zie een grijswit plaatje van een deel van Stonehenge(?).
Ik bedacht me net dat het zelfs het zwart/wit van de foto een (onbewuste) hint is.
0
Zephyr
geplaatst: 6 augustus 2015, 09:38 uur
Edgar18 schreef:
*zwaai zwaai*
*zwaai zwaai*
tijd voor een aanwijzing wellicht ?
want het loopt niet echt storm met antwoorden, toch ?
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 10:06 uur
Goed! We zoeken een bekende hit van een 'zwarte' klassieker. Het album is terug te vinden in de toplijst van het betreffende jaar. Ook in de MuMe Top 40 welke wij jaarlijks spelen was dit album in de top 100 van het betreffende decennium terug te vinden.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 11:44 uur
0
Zephyr
geplaatst: 6 augustus 2015, 11:56 uur
Dat was een mooie, Edgar18 
eerlijk gezegd geen goesting voor een verse opgave, sorry ! maar ach, ik las dit bij de opgave van Sly & Family...
dan ga ik die i.i.g. maar niet proberen te raden, haha !

eerlijk gezegd geen goesting voor een verse opgave, sorry ! maar ach, ik las dit bij de opgave van Sly & Family...

dan ga ik die i.i.g. maar niet proberen te raden, haha !
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 12:04 uur
Vooruit! Maar hierna dan weer iemand anders.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/06/07/article-2155793-137D515D000005DC-64_634x525.jpg
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 augustus 2015, 14:32 uur
Ride - Seagull ?
Ja, je hebt de reputatie van cryptischer opgaven, maar goed... dit staat er gewoon.
Ja, je hebt de reputatie van cryptischer opgaven, maar goed... dit staat er gewoon.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 16:23 uur
Edgar18 schreef:

Toch jammer dat er wat hints voor nodig waren
. Zin om een nieuwe te plaatsen Zephyr?

Toch jammer dat er wat hints voor nodig waren
. Zin om een nieuwe te plaatsen Zephyr? Tja, aan wie ligt dat. Bij het plaatsen van een opgave moet je ook wel rekening houden met de haalbaarheid. Veel meer als 'stone' kon je er zo niet uit halen, en dan kom je natuurlijk snel al tot een 10 tal groepen en een 100 tal songs die in aanmerking komen. Soms is het niet erg om met een regelmatig geplaatste tip alles wat duidelijker te maken.
0
Zephyr
geplaatst: 6 augustus 2015, 16:55 uur
Oei, als deze opgave een echt bekende hit is geweest, dan heb ik wel een ID welke het zou kunnen zijn...; maarrrr 

0
geplaatst: 6 augustus 2015, 21:38 uur
Zephyr schreef:
Oei, als deze opgave een echt bekende hit is geweest, dan heb ik wel een ID welke het zou kunnen zijn...; maarrrr
Misschien is je idee wel goed... Oei, als deze opgave een echt bekende hit is geweest, dan heb ik wel een ID welke het zou kunnen zijn...; maarrrr
Hij is niet moeilijk denk ik. En hoewel prima mogelijk is het geen Seagull van Ride. Kun je een hint geven aan welk nummer jij denkt Zephyr?
* denotes required fields.