Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 23:57 uur
Tom Robinson - Listen to the Radio? (robinson crusoe/walkman)
0
geplaatst: 7 augustus 2015, 00:03 uur
Neen!
Het is overigens ook niet de zoon van Edwin van der Sar...
Het is overigens ook niet de zoon van Edwin van der Sar...
0
geplaatst: 7 augustus 2015, 13:05 uur
In dat geval zou The Warming Sun een goede kanshebber zijn. Die - puur toevallig - vandaag meespeelt in de ladder
.
.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 augustus 2015, 13:17 uur
Edgar18 schreef:
In dat geval zou The Warming Sun een goede kanshebber zijn. Die - puur toevallig - vandaag meespeelt in de ladder
.
. Dat is hem.

Ik had overigens niet gezien dat 'ie vandaag aan het ladderen was (ik moet nog stemmen) dus dat is inderdaad echt puur toeval. Ik had wel specifiek een nummer uit de MML van 2014 gezocht om te verbeelden.
Overigens wilde ik eerst 'He's Simple, He's Dumb, He's The Pilot' doen maar ik vond het een beetje lullig voor die arme oude opa in een cockpit waar ik een plaatje van had gevonden.

0
geplaatst: 7 augustus 2015, 13:43 uur
Volgens mij is die ook niet zo lang geleden al een keer geweest.
0
geplaatst: 7 augustus 2015, 19:56 uur
Luc de Vos - Spiegelbeeld, goeie gok! Maar nee..
Enerzijds denk ik dat ie best pittig is maar aan de andere kant ook weer helemaal niet. Daar kunnen jullie vast weinig mee
.
Enerzijds denk ik dat ie best pittig is maar aan de andere kant ook weer helemaal niet. Daar kunnen jullie vast weinig mee
.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 augustus 2015, 20:20 uur
Dacht even dat er in die laatste opmerking een hint verborgen zat dat het een nummer van de Spice Girls was, maar daar kom ik ook niet echt verder mee.
0
geplaatst: 7 augustus 2015, 20:25 uur
Geen Spice Girls deze keer. Daar heb ik ook nog wel een leuke mee maar die is echt te makkelijk.
0
geplaatst: 7 augustus 2015, 21:37 uur
Ik wil wel even tussendoor melden dat het een prachtige foto is!
Mott The Hoople - Foxy Foxy
Mott The Hoople - Foxy Foxy
0
geplaatst: 8 augustus 2015, 18:55 uur
Nee
.
Tijd voor de tip van de dag. De naam van de band/artiest kan ik taal 'X' geassocieerd worden met de foto, de titel van het nummer kan in taal 'Y' geassocieerd worden met de foto.
. Tijd voor de tip van de dag. De naam van de band/artiest kan ik taal 'X' geassocieerd worden met de foto, de titel van het nummer kan in taal 'Y' geassocieerd worden met de foto.
0
geplaatst: 8 augustus 2015, 19:05 uur
deric raven schreef:
Taal X? Taal Y?
Taal X? Taal Y?
Twee verschillende talen dus. Zoals Air - La Femme D'Argent
En Echo is niet goed.
* denotes required fields.