MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De grote Musicmeter heavy metal ladder

zoeken in:
Wanneer vangen we aan met de alternatieve metal ladder?
Van mij mag dat nu zijn.. Liefst niet in december - januari, want dan heb ik jammer genoeg andere dingen te doen dan nomineren (examens..)

Er kan al een apart topic aangemaakt worden (en deze behouden als de Mainstream Ladder), waar we alvast de regels voor nomineren en stemmen kunnen afspreken.

Is er trouwens een volledige toplijst van alle nummers die mee hebben gedaan, of alleen een top 50?

Kijk, er wordt gewerkt aan een nieuwe Heavy Metal Ladder!

Dat zijn goede berichten. Ik ben zeker weer van de partij...

MDV
Ik sta in ieder geval open voor een nieuwe ladder. Laat maar komen!

...en toen was er een maandje stilte, maar lijkt het me nu toch tijd voor storm!

Ieder tien inzendingen met nummers uit albums onder de 20 stemmen? Alternatieve model dus?

Ja, prima. Maar ik zou daar wel een apart topic voor aanmaken en eerst de regels en speelwijze vaststellen.

Wie wil er een nieuw topic aanmaken?

Deze regels vond ik alleszins al goed, maar dan max. 50 stemmen ofzo:
MDV schreef:
Zullen we maar vast gaan brainstormen over de regels? Ik stel voor:
- Niet meer dan 3 nominaties per band
- Alleen nummers van albums die op Musicmeter minder dan 30 stemmen hebben of helemaal niet op Musicmeter staan
- Iedereen die aangeeft mee te willen doen levert een lijstje met tien nominaties in en mag pas weer een tweede insturen als de rest geweest is

Klik

Ik had verwacht dat die avond het topic verplaatst zou worden naar de Muziekgames en daar wachtte ik dus op. Blijkbaar niet dus, houd er rekening mee dat de link niet meer geldig kan zijn.

Liefhebbers van een Metalladder?
Het topic is net gestart en we starten met 1024 nummers en iedereen mag zijn favoriete metalnummers nomineren!

Ik wil best meedoen, maar er is nu ook al een ander tijdrovend metaltopic bezig, dus misschien beter even wachten tot dat af is?

The_CrY schreef:
Ik wil best meedoen, maar er is nu ook al een ander tijdrovend metaltopic bezig, dus misschien beter even wachten tot dat af is?

Welk topic bedoel je?

Die Album Top 5 per jaar. Wellicht niet voor iedereen tijdrovend, maar ik, en volgens mij een aantal anderen, luister er altijd veel albums voor die ik niet ken. Als ik de enige blijk moet je gewoon beginnen natuurlijk he

Deze:
Muziek >> Muziekgames >> Album Top 5 per jaar (Metal)

Lijkt me niet bepaald een grote overlap. Anders zou je ook nog moeten wachten doordat er 'Metal Album van de Week' of 'Maak Kennis met Metal anno...' bezig zijn. Ik zal dan ook gewoon starten van zodra de nominaties binnen zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:29 uur

geplaatst: vandaag om 06:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.