Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1989
zoeken in:
0
geplaatst: 23 februari 2012, 14:12 uur
chevy93 schreef:
Eens te meer duidelijk hoe verschrikkelijk matig die laatste jaren van de 80s in de breedte zijn.
Eens te meer duidelijk hoe verschrikkelijk matig die laatste jaren van de 80s in de breedte zijn.
het kan ook met de muzieksmaak al hier te maken hebben

0
geplaatst: 23 februari 2012, 15:46 uur
4-6
Waar is Neil Young opeens gebleven, trouwens?
En opmerkelijk dat The Cure, The Stone Roses en Pixies, ondanks dat ze tezamen 50% van het veld bezitten geen een keer tegen elkaar moeten. Om de complottheorieën compleet te maken, meld ik even dat Arthur The Cure en The Stone Roses allebei op 5,0* heeft staan en Pixies op 4,0* (maar ex-4,5*).

En opmerkelijk dat The Cure, The Stone Roses en Pixies, ondanks dat ze tezamen 50% van het veld bezitten geen een keer tegen elkaar moeten. Om de complottheorieën compleet te maken, meld ik even dat Arthur The Cure en The Stone Roses allebei op 5,0* heeft staan en Pixies op 4,0* (maar ex-4,5*).

0
geplaatst: 23 februari 2012, 16:01 uur
chevy93 schreef:
4-6
4-6

nu is dat in het verleden vaker voorgekomen en is Arthur daar dus ook eerder van beticht. Hopelijk kan hij nog steeds Random.org de schuld geven

0
geplaatst: 23 februari 2012, 16:21 uur
chevy93 schreef:
vigil schreef:
[het kan ook met de muzieksmaak al hier te maken hebben
Klopt, er is heel wat leuks uitgekomen eind jaren 80, maar hier luisteren we niet verder dan onze neus lang is en beperken we ons tot drie albums. In 1990 zal dit hopelijk anders gaan. Zo op het eerste gezicht bevat die albumtoplijst in ieder geval minder "dominante" albums.[het kan ook met de muzieksmaak al hier te maken hebben
0
geplaatst: 23 februari 2012, 16:30 uur
De revolutie na Nevermind (eigenlijk na bands als Pixies en Sonic Youth) leverde veel eentonige grungebandjes op, maar ze maakten stuk voor stuk wel minstens één topnummer. Hopelijk zorgt dit er ook voor dat de eentonigheid wat minder wordt. Bovendien, 1991 bracht meer dan grunge. Ook Queen, U2, RHCP, Metallica en Queen kwamen met sterke albums (even snel zoeken in de top 250).
1990 heeft wat meer uitschieters (voor zover ik het jaar tot nu toe ken), maar ik hoop op een stunt van Ride of Fish. Fish heeft in de MuMe ladder van vorig al bewezen hoog te kunnen eindigen.
Edit: gericht op het bericht van yeahyeahyeah hierboven
1990 heeft wat meer uitschieters (voor zover ik het jaar tot nu toe ken), maar ik hoop op een stunt van Ride of Fish. Fish heeft in de MuMe ladder van vorig al bewezen hoog te kunnen eindigen.
Edit: gericht op het bericht van yeahyeahyeah hierboven
0
geplaatst: 23 februari 2012, 16:32 uur
5. Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy Vs. The Stone Roses – Waterfall
1-0
1-0
0
geplaatst: 23 februari 2012, 17:02 uur
5-1
Alle complottheorieën ten spijt heb ik niet gesjoemeld met de match-ups. Zo zijn ze er bij random.org gewoon uitgerold en in deze fase van het spel verander ik daar niks meer aan (in de eerste ronde kan het nog wel eens gebeuren dat ik een Fool's Gold Vs. Personal Jesus-achtige battle aanpas).
Bovendien zijn er vooral in ronde 2 genoeg match-ups geweest tussen de drie grootheden van het jaar. Domineer je een muziekjaar, dan domineer je ook gewoon de Song KO van dat jaartal, zo lijkt het wel
Alle complottheorieën ten spijt heb ik niet gesjoemeld met de match-ups. Zo zijn ze er bij random.org gewoon uitgerold en in deze fase van het spel verander ik daar niks meer aan (in de eerste ronde kan het nog wel eens gebeuren dat ik een Fool's Gold Vs. Personal Jesus-achtige battle aanpas).
Bovendien zijn er vooral in ronde 2 genoeg match-ups geweest tussen de drie grootheden van het jaar. Domineer je een muziekjaar, dan domineer je ook gewoon de Song KO van dat jaartal, zo lijkt het wel

* denotes required fields.