Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1991
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2012, 09:16 uur
Van de 16 overgebleven nummers kan ik het meeste wel goed hebben. Het zijn niet altijd mijn ultieme favoriete maar toch...
2-7
Nog een puntje voor onze Franse schone...
2-7
Nog een puntje voor onze Franse schone...
0
geplaatst: 16 mei 2012, 09:58 uur
3-8, zonde dat dat nummer een aantal Pearl Jam nummer eruit geknikkerd heeft (anti-stemmen?) 

0
geplaatst: 16 mei 2012, 10:03 uur
Status Seeker schreef:
3-8, zonde dat dat nummer een aantal Pearl Jam nummer eruit geknikkerd heeft (anti-stemmen?)
Ik ben zelfs zeker van een aantal anti-stemmen. Voor Alive en/of Black had ik toch minstens een halve finale verwacht. Deze platen staan tenslotte bij de 100 beste van de top 2000 hier op MuMe.
0
geplaatst: 16 mei 2012, 10:08 uur
Status Seeker schreef:
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat er een heleboel muziekliefhebbers zijn die net zoals ik helemaal niet van de muziek van Pearl Jam houden. Het is trouwens om de dominantie van Nirvana, Pearl Jam en U2 dat ik 1991 een van de minste K.O. jaren vind.
0
geplaatst: 16 mei 2012, 10:10 uur
Status Seeker schreef:
Het zijn wellicht anti-stemmen of beter gezegd tactische stemmen, sommigen stemmen de grootste kanshebbers voor de eindzege eruit zodat hun favorieten meer kans zouden maken. En 1991 was nu éénmaal het jaar van Nirvana, Pearl Jam, R.E.M. en U2, daar kun je niet omheen (ik vind 1991 overigens een sterk KO-jaar).3-8, zonde dat dat nummer een aantal Pearl Jam nummer eruit geknikkerd heeft (anti-stemmen?)
0
geplaatst: 16 mei 2012, 10:26 uur
5-2
wibro schreef:
Het enigste nog echt mooie nummer loot uitgerekend tegen het vervelende "One" van U2.
Dat zou ik eerder omdraaien.Het enigste nog echt mooie nummer loot uitgerekend tegen het vervelende "One" van U2.
0
geplaatst: 16 mei 2012, 10:33 uur
wibro schreef:
Het is trouwens om de dominantie van Nirvana, Pearl Jam en U2 dat ik 1991 een van de minste K.O. jaren vind.
Het is trouwens om de dominantie van Nirvana, Pearl Jam en U2 dat ik 1991 een van de minste K.O. jaren vind.
Ah, ik vroeg me al af waarom dit zo'n sterk jaar is
.
0
geplaatst: 16 mei 2012, 10:51 uur
6-5
Verdorie de twee mooiste nummers die nog over zijn, komen nu dan tegen elkaar uit. Net iets te vroeg, de finale was beter geweest
Verdorie de twee mooiste nummers die nog over zijn, komen nu dan tegen elkaar uit. Net iets te vroeg, de finale was beter geweest

0
geplaatst: 16 mei 2012, 11:38 uur
8-6
En in de vorige battle stem ik op R.E.M., zodat het daar 9-3 wordt (we gaan deze ronde tot de 9!)
En in de vorige battle stem ik op R.E.M., zodat het daar 9-3 wordt (we gaan deze ronde tot de 9!)
0
geplaatst: 16 mei 2012, 13:31 uur
3. Crowded House - Weather With You Vs. This Mortal Coil - You and Your Sister
* denotes required fields.