MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1991

zoeken in:
dumb_helicopter schreef:
(quote)

Ik ben zelfs zeker van een aantal anti-stemmen. Voor Alive en/of Black had ik toch minstens een halve finale verwacht. Deze platen staan tenslotte bij de 100 beste van de top 2000 hier op MuMe.

Onzin. Ik denk dat velen net als ik Desenchantee gewoon erg mooi vinden. Tegen Losing My Religion had ik ook op haar gestemd trouwens.

0-1

1-1

2MY
1-4 WwY is eigenlijk één van de minste van Woodface (wat dan ook weer behoorlijk wat over dat album zegt tegelijk)

3-5 beiden prima

dumb_helicopter schreef:
(quote)

Ik ben zelfs zeker van een aantal anti-stemmen. Voor Alive en/of Black had ik toch minstens een halve finale verwacht. Deze platen staan tenslotte bij de 100 beste van de top 2000 hier op MuMe.

Tsja wat zijn antistemmen? Black eindigt altijd hoog in de top 2000, maar staat ook bijna altijd bovenaan in de love-hate-competitie. Veel mensen vinden PJ geweldig, een hoop vinden het geforceerde testosteronrock. Tot die laatste categorie behoor ik ook. Ik vind Desenchantee allesbehalve een geweldige nummer, maar ik vind het wel beter dan alle nummers van Pearl Jam. Dat is toch uiteindelijk de basis waar vanuit men stemt?

4-8

4-9

4. U2 – One Vs. Massive Attack - Unfinished Sympathy

0-1

1-1

2-2 de rest van Massive Attack (op Safe from Harm en Teardrop na), vind ik maar middelmatig

2MY
2-4

4-5

4-7

Ik zou bijna vergeten te stemmen.

4-8

5-9

5. Queen - The Show Must Go On Vs. Metallica - Enter Sandman

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 07:19 uur

geplaatst: vandaag om 07:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.