Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1991
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2012, 23:51 uur
Arrie schreef:
Ik snap hem ook niet. Voor zover ik weet is Jeremy nooit een hit geweest, terwijl er nog wel wat andere (grote) hits in het spel zitten.
Ik snap hem ook niet. Voor zover ik weet is Jeremy nooit een hit geweest, terwijl er nog wel wat andere (grote) hits in het spel zitten.
Stairway to Heaven is ook nooit een hit geweest in de top 40.
Staat wel in de top 2000 in dectop 10.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 00:10 uur
4-6, als Black, Jeremy en Alive moeten sneuvelen, moet Smells Like Teen Spirit ook weg!
0
geplaatst: 17 mei 2012, 00:19 uur
Wat chevy93 zegt vind ik klinkklare onzin, stem gewoon op de beste van de 2! En als er één nummer is dat de rock in 1991 een nieuwe wending gaf is het wel Smells Like Teen Spirit!
0
geplaatst: 17 mei 2012, 00:38 uur
5-7
Beiden meesterlijk, dan maar een stem voor het nummer dat het meeste roering bracht en ik ook net iets beter vind.
Beiden meesterlijk, dan maar een stem voor het nummer dat het meeste roering bracht en ik ook net iets beter vind.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 01:38 uur
6-8
Ik houd niet van Nirvana maar nog veel minder van Queen en Smells Like Teen Spirit is altijd nog met afstand Nirvana's beste nummer.
Ik houd niet van Nirvana maar nog veel minder van Queen en Smells Like Teen Spirit is altijd nog met afstand Nirvana's beste nummer.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 01:48 uur
Gek, ik vind het nu juist een van hun minste nummers. Maar goed, dat is voor een deel vast te wijten aan overplaying. Lithium en In Bloom worden veel minder vaak gedraaid en die vind ik (dus?) veel beter.
0
geplaatst: 17 mei 2012, 08:19 uur
Kwartfinales: tot de 10,2 verschil
1. Nirvana – Smells Like Teen Spirit Vs. This Mortal Coil - You and Your Sister
2. U2 - The Fly Vs. Massive Attack - Safe from Harm
3. Massive Attack - Unfinished Sympathy Vs. Metallica - Enter Sandman
4. U2 - Love is Blindness Vs. R.E.M. - Losing My Religion
1. Nirvana – Smells Like Teen Spirit Vs. This Mortal Coil - You and Your Sister
2. U2 - The Fly Vs. Massive Attack - Safe from Harm
3. Massive Attack - Unfinished Sympathy Vs. Metallica - Enter Sandman
4. U2 - Love is Blindness Vs. R.E.M. - Losing My Religion
0