Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1991
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2012, 20:07 uur
Tsja ik kan niet 24/7 hier aanwezig zijn. Er moet ook gewerkt worden en zo...
0
geplaatst: 26 april 2012, 20:09 uur
Kijk even naar de andere 'winnaars' tot nu toe: behoorlijk veel niet-rocknummers...
0
geplaatst: 26 april 2012, 20:39 uur
Ik denk dat 2MY in een ander topic kijkt, de dance KO wellicht? Volgens mij zijn er 3 dance-nummers door (LA Style, T99 en KLF), niet bepaald een beste score in een jaar waar zo veel dance classics zijn uitgebracht. Daarbij vind ik het persoonlijk ook nog eens 3 van de mindere dance-nummers in de startlijst...
Zou een oplossing zijn ja.
Salvadore schreef:
machtiging?
machtiging?
Zou een oplossing zijn ja.
0
geplaatst: 26 april 2012, 20:48 uur
...én CeCe Peniston en Massive Attack en Enigma en Seal 
Volgens mijn vriendin heet dat 'confirmation bias'.

0
geplaatst: 26 april 2012, 21:55 uur
2MY schreef:

Dat is inderdaad geen rock ja, maar ik heb het hier over de dance-nummers. Bovendien is het juist tekenend voor het gigantische rockisme hier dat ik blij moet zijn dat er bij 7 van de 45 battles een niet-rocknummer door is...
0
geplaatst: 26 april 2012, 22:07 uur
Ik zou dan weer kunnen opmerken dat het verhoudingsgewijs wel degelijk een mooie score is - vele van die genoemde battles zijn immers rock-rock - maar ik vermoed dat je enkel maar een punt wilt maken, en geen op berekeningen gebaseerde discussie wilt voeren.
0
geplaatst: 26 april 2012, 22:12 uur
En ik zou kunnen opmerken dat er meer niet-rocknummers hebben verloren van rocknummers dan vice versa. Maar je hebt gelijk, mijn opmerking was meer als punt bedoeld. De uitslag van de KO ga ik er toch niet mee beïnvloeden en kansberekening doe ik alleen als daar noodzaak toe is...
0
geplaatst: 26 april 2012, 22:46 uur
48. Slint - Good Morning, Captain Vs. Grapes of Wrath - You may be right
1-0
1-0

* denotes required fields.