MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1992

zoeken in:
dumb_helicopter schreef:
Ik denk dat ik maar voor de underdog ga:

Je gaat alleen voor Samson dus.

EVERYBODY FREEZE!

Wat Ben Ik Blij is het openingsnummer van Samson & Gert 4, uit 1994! En een nummer uit 1994 dat meedoet in een 1992 KO, dat kan natuurlijk niet. We lossen het als volgt op:

127. Rowwen Hèze - Bestel Mar Vs. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog

Rowwen Hèze werd door Kees-Jan genomineerd, maar verdween per ongeluk uit de startlijst. Dit kwam pas uit nadat we al begonnen waren, dus er leek niet veel meer aan te doen. Maar wie had deze situatie nu ooit kunnen voorzien? We blijven met deze nieuwe battle in ieder geval dicht bij huis.

De schuldige van dit alles is chevy. Ik heb me erg in je vergist! Ik dacht dat jij een Samson & Gert-fan was, maar blijkbaar ken je niet eens de jaartallen van hun nummers uit je hoofd!

1-3

2MY
3-4

128. Bettie Serveert – Palomine Vs. Nick Cave & The Bad Seeds - Papa Won’t Leave You Henry

1-0

1-3

Casartelli (moderator)
2-4

6-4

6-5

Cured
6-6

6-9

te laat ... betty heeft nick al weggemept

Mooie oplossing van je Arthur! Dank je wel dat Rowwen Hèze toch nog mee heeft kunnen doen in deze ko. Het is toch één van de bekendere nummers uit '92.

Helaas dat het slechts van korte duur was , maar dat nummer van Noordkaap is natuurlijk ook niet slecht

ArthurDZ schreef:
EVERYBODY FREEZE!

Wat Ben Ik Blij is het openingsnummer van Samson & Gert 4, uit 1994!

Bedoelde Chevy niet gewoon het nummer Ik Ben Zo Blij? Die komt wel uit 1992, en lijkt me geen rare vergissing.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:51 uur

geplaatst: vandaag om 20:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.