Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1992
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2012, 11:44 uur
0
geplaatst: 7 juni 2012, 11:58 uur
EVERYBODY FREEZE!
Wat Ben Ik Blij is het openingsnummer van Samson & Gert 4, uit 1994! En een nummer uit 1994 dat meedoet in een 1992 KO, dat kan natuurlijk niet. We lossen het als volgt op:
127. Rowwen Hèze - Bestel Mar Vs. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
Rowwen Hèze werd door Kees-Jan genomineerd, maar verdween per ongeluk uit de startlijst. Dit kwam pas uit nadat we al begonnen waren, dus er leek niet veel meer aan te doen. Maar wie had deze situatie nu ooit kunnen voorzien? We blijven met deze nieuwe battle in ieder geval dicht bij huis.
De schuldige van dit alles is chevy. Ik heb me erg in je vergist! Ik dacht dat jij een Samson & Gert-fan was, maar blijkbaar ken je niet eens de jaartallen van hun nummers uit je hoofd!
Wat Ben Ik Blij is het openingsnummer van Samson & Gert 4, uit 1994! En een nummer uit 1994 dat meedoet in een 1992 KO, dat kan natuurlijk niet. We lossen het als volgt op:
127. Rowwen Hèze - Bestel Mar Vs. Noordkaap - Een Heel Klein Beetje Oorlog
Rowwen Hèze werd door Kees-Jan genomineerd, maar verdween per ongeluk uit de startlijst. Dit kwam pas uit nadat we al begonnen waren, dus er leek niet veel meer aan te doen. Maar wie had deze situatie nu ooit kunnen voorzien? We blijven met deze nieuwe battle in ieder geval dicht bij huis.
De schuldige van dit alles is chevy. Ik heb me erg in je vergist! Ik dacht dat jij een Samson & Gert-fan was, maar blijkbaar ken je niet eens de jaartallen van hun nummers uit je hoofd!

0
geplaatst: 7 juni 2012, 12:33 uur
128. Bettie Serveert – Palomine Vs. Nick Cave & The Bad Seeds - Papa Won’t Leave You Henry
1-0
1-0
0
geplaatst: 7 juni 2012, 16:34 uur
Mooie oplossing van je Arthur!
Dank je wel dat Rowwen Hèze toch nog mee heeft kunnen doen in deze ko. Het is toch één van de bekendere nummers uit '92.
Helaas dat het slechts van korte duur was
, maar dat nummer van Noordkaap is natuurlijk ook niet slecht 
Dank je wel dat Rowwen Hèze toch nog mee heeft kunnen doen in deze ko. Het is toch één van de bekendere nummers uit '92.Helaas dat het slechts van korte duur was
, maar dat nummer van Noordkaap is natuurlijk ook niet slecht 
0
geplaatst: 7 juni 2012, 16:39 uur
ArthurDZ schreef:
EVERYBODY FREEZE!
Wat Ben Ik Blij is het openingsnummer van Samson & Gert 4, uit 1994!
EVERYBODY FREEZE!
Wat Ben Ik Blij is het openingsnummer van Samson & Gert 4, uit 1994!
Bedoelde Chevy niet gewoon het nummer Ik Ben Zo Blij? Die komt wel uit 1992, en lijkt me geen rare vergissing.
* denotes required fields.