MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 00 Ko

zoeken in:
2MY
12-12 helemaal niet moeilijk

Er is niet gezegd tot hoe ver we moeten gaan.

Wel. Kijk nog eens goed.

Ik zie het, ja. Lex heeft het probleem tijdig onderkend.

chevy93 schreef:
6-8, en dan gaat 'ie nog winnen ook.

Allemaal haten op Coldplay, Dido, Adele, RHCP en dan vervolgens All Saint laten winnen.

Verklaar je nader. Wat is er zo slecht aan Pure Shores? Prachtig nummer als je het mij vraagt, heel mooi geproduceerd.

Angelo schreef:
(quote)

Eh, er moet eerst nog een nummer om de derde plaats strijden (RHCP/GB), of niet?

Oh, moet dat? Dacht dat dat alleen iets van de Favoriete Nummers KO was.

15-12 natuurlijk

15-13, gaat het tot 20?

Nee, we hebben nu een winnaar.

Prachtige winnaar, vele mooie battles gezien en leuke herinneringen opgehaald! Eigenlijk was het lang niet zo slecht gesteld met de hitlijsten als we doorgaans aannemen.. Toffe KO, laxus!

Toch nog even mijn stem uitbrengen. Geweldige winnaar natuurlijk!

16 - 13

Een hiphopnummer als winnaar in een algemene KO, dat komt niet vaak voor hier op MM, maar na alle positieve geluiden over dit nummer zat het er wel aan te komen.
Het is mijn genre absoluut niet, dus ik vind deze winnaar helemaal niks en vind het spijtig dat het schitterende Pure Shores niet gewonnen heeft .
Maar als ik de kenners van het hiphopgenre moet geloven, is dit een topnummer in dat genre en zodoende kan ik toch wel leven met deze winnaar. Dit soort muziek past tenslotte ook goed bij de jaren 00 (mijn muzieksmaak ligt helaas allang rottend onder de groene zoden ).

Maar het was een leuke KO, dank voor de organisatie Laxus

Ik kan best leven met de winnaar van deze KO. OK, ik ben ook geen hiphopliefhebber maar er mag eens een hiphopnummer winnen en dit nummer vind ik in zijn genre ook top. Vele prima nummers sneuvelden al eerder, mijn muzikale smaak wijkt blijkbaar ver af van het hitparade-publiek in de jaren '00 wat ik overigens het zwakste hitdecennium vind. Op naar de jaren '60 (dat zal mij beslist veel beter bevallen).

Bedankt voor het hosten Laxus. Vond het een erg leuke KO, ondanks dat veel van mijn favorieten al in de eerste ronde(s) sneuvelden bleef er tot laat in de KO nog veel leuks over. De winnaar vind ik overigens niet slecht hoor, ben er alleen niet weg van.

Thnx iedereen voor deze leuke ko

Morgen vroeg ga ik de jaren 60 ko opstarten

Laxus bedankt voor deze prima KO

Mijn topfavoriet heeft het maar mooi gered. Eens een keer wat anders.

Dit topic. Dansen, dansen!

Gast
geplaatst: vandaag om 23:34 uur

geplaatst: vandaag om 23:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.