MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 00 Ko

zoeken in:

De finale!

Outkast - Ms. Jackson vs. All Saints - Pure Shores

Toch nog een sterke finale!

0-1

Sorry dat ik hem al plaats, maar ik moet nu weg, en anders kan ik niet stemmen.

Arrie schreef:
Sorry dat ik hem al plaats, maar ik moet nu weg, en anders kan ik niet stemmen.

Eh, er moet eerst nog een nummer om de derde plaats strijden (RHCP/GB), of niet?

Geeft niks Arrie

Het is tot de 15 en 2 verschil

0-3

1-4, nou vooruit

johannesA
5-6 dit moet Outkast makkelijk kunnen winnen

5-7

Voor mij overduidelijk (dat nummer van Outkast vind ik niks), maar ik ben bang dat de doorsnee mening op MM anders ligt.

6-8, en dan gaat 'ie nog winnen ook.

Allemaal haten op Coldplay, Dido, Adele, RHCP en dan vervolgens All Saint laten winnen.

Coldplay, Dido, RHCP of Adele hebben dan ook nog nooit een nummer gemaakt wat in de buurt komt van Pure Shores. Misschien Don't Panic een beetje.

7-10
Pure Shores weet ik steeds meer te waarderen maar Ms. Jackson is een kei van een hiphopnummer (en ik ben geen hiphopliefhebber).

Koenr schreef:
Coldplay, Dido, RHCP of Adele hebben dan ook nog nooit een nummer gemaakt wat in de buurt komt van Pure Shores. Misschien Don't Panic een beetje.

Dit gaat regelrecht de foute kant uit hier. Outkast laten verliezen van zo'n prutnummer in vergelijking daarmee.

Uitstekende finale! Beide favorietjes. Keuze was dan ook best lastig. Maar:

11-11

11-12 moeilijk, heb zelfs beide singletjes nog gekocht destijds.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:39 uur

geplaatst: vandaag om 23:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.