Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 00 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2012, 13:04 uur
De finale! 
Outkast - Ms. Jackson vs. All Saints - Pure Shores
Toch nog een sterke finale!
0-1
Sorry dat ik hem al plaats, maar ik moet nu weg, en anders kan ik niet stemmen.

Outkast - Ms. Jackson vs. All Saints - Pure Shores
Toch nog een sterke finale!
0-1
0
geplaatst: 22 september 2012, 13:05 uur
Arrie schreef:
Eh, er moet eerst nog een nummer om de derde plaats strijden (RHCP/GB), of niet?

0
geplaatst: 22 september 2012, 13:28 uur
5-7
Voor mij overduidelijk (dat nummer van Outkast vind ik niks), maar ik ben bang dat de doorsnee mening op MM anders ligt.
Voor mij overduidelijk (dat nummer van Outkast vind ik niks), maar ik ben bang dat de doorsnee mening op MM anders ligt.
0
geplaatst: 22 september 2012, 13:32 uur
6-8, en dan gaat 'ie nog winnen ook. 
Allemaal haten op Coldplay, Dido, Adele, RHCP en dan vervolgens All Saint laten winnen.

Allemaal haten op Coldplay, Dido, Adele, RHCP en dan vervolgens All Saint laten winnen.

0
geplaatst: 22 september 2012, 13:42 uur
Coldplay, Dido, RHCP of Adele hebben dan ook nog nooit een nummer gemaakt wat in de buurt komt van Pure Shores. Misschien Don't Panic een beetje.
0
geplaatst: 22 september 2012, 13:58 uur
7-10
Pure Shores weet ik steeds meer te waarderen maar Ms. Jackson is een kei van een hiphopnummer (en ik ben geen hiphopliefhebber).

Pure Shores weet ik steeds meer te waarderen maar Ms. Jackson is een kei van een hiphopnummer (en ik ben geen hiphopliefhebber).
Koenr schreef:
Coldplay, Dido, RHCP of Adele hebben dan ook nog nooit een nummer gemaakt wat in de buurt komt van Pure Shores. Misschien Don't Panic een beetje.

0
geplaatst: 22 september 2012, 14:00 uur
Dit gaat regelrecht de foute kant uit hier. Outkast laten verliezen van zo'n prutnummer in vergelijking daarmee. 

0
geplaatst: 22 september 2012, 15:04 uur
Uitstekende finale! Beide favorietjes. Keuze was dan ook best lastig. Maar:
11-11

11-11

0
geplaatst: 22 september 2012, 15:22 uur
11-12 moeilijk, heb zelfs beide singletjes nog gekocht destijds.
* denotes required fields.