MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Instrumentale k.o

zoeken in:
Maar die van Angelo Badalamenti is ook triest. En die vind je dan wel weer mooi. Gekke Poeha.

Arrie schreef:
Maar die van Angelo Badalamenti is ook triest. En die vind je dan wel weer mooi. Gekke Poeha.

Ik schreef daarom ook, dat ik er niet zo van houdt, dat wil niet zeggen dat er uitzonderingen bestaan.
En die van Badalamenti is absoluut een uitzondering op de regel, ook mede mogelijk gemaakt door het geweldige Twin Peaks.

6-5
DJ Shadow hoorde uiteraard te winnen. Hoe geweldig Twin Peaks (en de muziek) ook is.

Teunnis schreef:
6-5
DJ Shadow hoorde uiteraard te winnen. Hoe geweldig Twin Peaks (en de muziek) ook is.

"hoorde uiteraard te winnen"

Juist ja... Ik zou niet weten waarom dat zo hoort, maar dan ben ik toch blij dat het niet is gegaan zoals het hoort.

6-7, die van Twin Peaks vind ik zonder serie eigenlijk helemaal niet zo speciaal. Dat gaf voor mij in ieder geval wel de doorslag. Wie de serie niet kent, zal het nummer ook gelijk een stuk minder vinden.

chevy93 schreef:
...Wie de serie niet kent, zal het nummer ook gelijk een stuk minder vinden.

Dat kun je niet zo stellen, omdat ze dan niet weten hoe het klinkt "met serie".
Je kunt het makkelijk zonder serie ook goed vinden, no problemo.

chevy93 schreef:
6-7, die van Twin Peaks vind ik zonder serie eigenlijk helemaal niet zo speciaal. Dat gaf voor mij in ieder geval wel de doorslag. Wie de serie niet kent, zal het nummer ook gelijk een stuk minder vinden.

Nee hoor, ik kende het nummer voor ik de serie kende, en toen vond ik het al waanzinnig mooi.

Idem. Maar sinds ik de serie gezien heb is het nog twee keer mooier geworden.

DjFrankie (moderator)
Nog stemmers?

Teunnis schreef:
Idem. Maar sinds ik de serie gezien heb is het nog twee keer mooier geworden.
Precies.

Kunnen we hier nu geen 24-uurs regeling voor gebruiken?

Cured
ik stem zometeen, moet nog een stukje beluisteren van ommadawn

DjFrankie (moderator)
chevy93 schreef:
(quote)
Precies.

Kunnen we hier nu geen 24-uurs regeling voor gebruiken?

Is er na 24 uur na de laatste stemmer nog geen winnaar dan gaat het nummer met de hoogste punten door, is dit ook gelijk dan degene die het eerste die score heeft behaald.

Cured
9-8

9-10

Zo blijven we bezig

Cured

sorry dat ik mee doe met een spelletje...

DjFrankie (moderator)
Geen enkel probleem Vigil, is juist geweldig dat er in de 3de ronde al zo'n strijd is tussen 2 nummers. K.O. spel hoeft ook niet ineens afgelopen te zijn.

Casartelli (moderator)
Max Richter ook even beluisterd.

9-11

Hoera, we kunnen verder!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:34 uur

geplaatst: vandaag om 11:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.