Muziek / Muziekgames / Instrumentale k.o
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2012, 14:27 uur
We leven in een vrij land

Maar het staat op het beste album aller tijden, met vijf andere instrumentale nummers. Dus zo gek is het niet dat ik er op stem.
0
geplaatst: 31 oktober 2012, 14:32 uur
Teunnis schreef:
Maar het staat op het beste album aller tijden, met vijf andere instrumentale nummers. Dus zo gek is het niet dat ik er op stem.
(quote)

Dat eerste klopt!
Als het goed is stem je toch op een nummer en niet op een album waar toevallig vijf andere nummers erg goed zijn?
0
geplaatst: 31 oktober 2012, 14:35 uur
vigil schreef:
Dat eerste klopt!
Als het goed is stem je toch op een nummer en niet op een album waar toevallig vijf andere nummers erg goed zijn?
(quote)
Dat eerste klopt!
Ik bedoelde ermee duidelijk te maken dat het minste nummer van mijn favoriete album nog steeds erg goed is

0
geplaatst: 31 oktober 2012, 14:52 uur
Teunnis schreef:
Ik bedoelde ermee duidelijk te maken dat het minste nummer van mijn favoriete album nog steeds erg goed is
(quote)
duidelijk

0
geplaatst: 31 oktober 2012, 15:23 uur
Een van de beste instrumentale rocknummers vs. een van de beste instrumentale jazznummers. Ik ga hier nog even goed over nadenken.
0
geplaatst: 31 oktober 2012, 15:50 uur
2-4 omdat er nog meer dan genoeg rock meedoet. En het zou wel heel cliché zijn als So What en Take Five het verst komen.
* denotes required fields.