Muziek / Muziekgames / Instrumentale k.o
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 september 2012, 23:05 uur
0-1 allebei niet bijzonder maar met petite Fleur kan ik helemaal niks beginnen
0
geplaatst: 26 september 2012, 23:24 uur
1-1
Mijn eerste jazzplaatje en ik vind het nog steeds schitterend.
Mijn eerste jazzplaatje en ik vind het nog steeds schitterend.

0
johannesA
geplaatst: 27 september 2012, 08:21 uur
95. Pink Floyd - Careful With That Axe Eugene - Zbigniew Preisner - The Beautiful Country
1-0
1-0
0
geplaatst: 27 september 2012, 12:48 uur
0
geplaatst: 27 september 2012, 12:59 uur
waarom is er bij ronde 95 geen link geplaatst? Ik geloof er geen bal van dat degenen die voor Pink Floyd hebben gestemd Zbigniew Preisner - The Beautiful Country kennen. 

0
geplaatst: 27 september 2012, 13:06 uur
Al staat er geen link bij, dan zoek ik de muziek zelf op op YouTube. Ook bij Zbigniew Preisner - The Beautiful Country.
0
geplaatst: 27 september 2012, 14:21 uur
dynamo d schreef:
waarom is er bij ronde 95 geen link geplaatst? Ik geloof er geen bal van dat degenen die voor Pink Floyd hebben gestemd Zbigniew Preisner - The Beautiful Country kennen.
Ik had aan een paar seconden 'Zbigniew' genoeg om Pink Floyd mijn credits te geven

0
geplaatst: 27 september 2012, 14:45 uur
Dieter schreef:
Ik had aan een paar seconden 'Zbigniew' genoeg om Pink Floyd mijn credits te geven
(quote)
Bij de naam Pink Floyd stem ik standaard al tegen
(wel naar beluistering van de ander, natuurlijk).
0
geplaatst: 27 september 2012, 16:05 uur
dynamo d schreef:
Zelf opgezocht. Vond het nummer van Preisner niet heel boeiend en niet eens in de buurt komen van die van Pink Floyd. Eén van hun beste.

* denotes required fields.