MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Instrumentale k.o

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
0-1 allebei niet bijzonder maar met petite Fleur kan ik helemaal niks beginnen

1-1

Mijn eerste jazzplaatje en ik vind het nog steeds schitterend.

2-3 Gaaf nummer!

johannesA
3-5

johannesA
95. Pink Floyd - Careful With That Axe Eugene - Zbigniew Preisner - The Beautiful Country

1-0

waarom is er bij ronde 95 geen link geplaatst? Ik geloof er geen bal van dat degenen die voor Pink Floyd hebben gestemd Zbigniew Preisner - The Beautiful Country kennen.

Al staat er geen link bij, dan zoek ik de muziek zelf op op YouTube. Ook bij Zbigniew Preisner - The Beautiful Country.

johannesA
idem

dynamo d schreef:
waarom is er bij ronde 95 geen link geplaatst? Ik geloof er geen bal van dat degenen die voor Pink Floyd hebben gestemd Zbigniew Preisner - The Beautiful Country kennen.

Ik had aan een paar seconden 'Zbigniew' genoeg om Pink Floyd mijn credits te geven

Dieter schreef:
(quote)

Ik had aan een paar seconden 'Zbigniew' genoeg om Pink Floyd mijn credits te geven

Bij de naam Pink Floyd stem ik standaard al tegen (wel naar beluistering van de ander, natuurlijk).

dynamo d schreef:

Zelf opgezocht. Vond het nummer van Preisner niet heel boeiend en niet eens in de buurt komen van die van Pink Floyd. Eén van hun beste.

DjFrankie (moderator)
3-5

Gast
geplaatst: vandaag om 23:44 uur

geplaatst: vandaag om 23:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.