Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1994
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2012, 15:31 uur
De Nederlandstalige klassiekers alweer weggestemd. Geen lol meer aan hiero. Dan maar hopen dat de "hip-hop" nog wat teweeg brengt.
0
geplaatst: 8 september 2012, 16:05 uur
27. Green Day - When I Come Around vs. Soundgarden - The Day I Tried to Live
0-1
0-1
0
geplaatst: 8 september 2012, 16:32 uur
3-3
Wat moet ik dan wel niet zeggen? Lol.
Mijn nominaties moeten het allemaal (!) opnemen tegen ontzettend sterke en hoog aangeschreven nummers. Zo mag het imo beste nummer van Kylie Minogue het afleggen tegen dEUS, en één van de beste singles van Madonna heeft geloot tegenover Jeff Buckley z'n coverclassic. Dat wordt bij voorbaat al niks!
Maar gelukkig doen er ook nog best veel toffe rock- en hiphopnummers mee waarvan ik verwacht dat ze nog wel 'n paar rondes zullen overleven.
Poeha schreef:
De Nederlandstalige klassiekers alweer weggestemd. Geen lol meer aan hiero. Dan maar hopen dat de "hip-hop" nog wat teweeg brengt.
Mijn nominaties moeten het allemaal (!) opnemen tegen ontzettend sterke en hoog aangeschreven nummers. Zo mag het imo beste nummer van Kylie Minogue het afleggen tegen dEUS, en één van de beste singles van Madonna heeft geloot tegenover Jeff Buckley z'n coverclassic. Dat wordt bij voorbaat al niks!
Maar gelukkig doen er ook nog best veel toffe rock- en hiphopnummers mee waarvan ik verwacht dat ze nog wel 'n paar rondes zullen overleven.
0
geplaatst: 8 september 2012, 16:52 uur
Angelo schreef:
3-3
3-3
(quote)
Maar gelukkig doen er ook nog best veel toffe rock- en hiphopnummers mee waarvan ik verwacht dat ze nog wel 'n paar rondes zullen overleven. Confide in Me vs. Hotellounge, damn, dat is gewoon een finalebattle!

Sorry Angelo, ik vind Confide in Me een fantastisch nummer, als het nou tegen een ander dEUS-nummer was... maar Hotellounge behoort tot mijn favoriete nummers aller tijden.
0
geplaatst: 8 september 2012, 16:57 uur
Arrie schreef:
Confide in Me vs. Hotellounge, damn, dat is gewoon een finalebattle!

Sorry Angelo, ik vind Confide in Me een fantastisch nummer, als het nou tegen een ander dEUS-nummer was... maar Hotellounge behoort tot mijn favoriete nummers aller tijden.
Confide in Me vs. Hotellounge, damn, dat is gewoon een finalebattle!

Je moet ook vooral stemmen op je favoriete nummer!
Maar ik wilde eigenlijk alleen aantonen aan Freek/Poeha dat sommige nummers een nog ongelukkige(re) loting kennen. Zelf vind ik als niet- grote rockliefhebber het nummer van dEUS ook ontzettend goed, dus kun je nagaan. Daarom vind ik het ook jammer dat er nu al één (Kylie) zal sneuvelen.
0
geplaatst: 8 september 2012, 16:59 uur
Nouja, Hotellounge is mijn nominatie, maar als die ten onder moet gaan, dan zou ik het tegen Confide in Me niet zo heel erg vinden.
(en het kan heus wel, hangt er net vanaf wie er online is)
(en het kan heus wel, hangt er net vanaf wie er online is)
0
geplaatst: 8 september 2012, 17:03 uur
28. Alice in Chains - No Excuses vs. Marusha - (Somewhere)Over the Rainbow
1-0
1-0
* denotes required fields.