MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 60 Ko

zoeken in:
Angelo schreef:
4-0

Onbegrijpelijk dat Don't Forget to Remember Me, één van de mooiste nummers van de Bee Gees, verliest met 0-6 van Elvis Presley.

Als ik dat nummer hoor van de Bee Gees moet ik altijd mijn mond spoelen.

53. I can't control myself - Troggs Vs. Capital punishment - Sandy Coast

Angelo schreef:
Onbegrijpelijk dat Don't Forget to Remember Me, één van de mooiste nummers van de Bee Gees, verliest met 0-6 van Elvis Presley.

Ieder zijn smaak maar Don't Forget to Remember Me vind ik net één van de mindere Bee Gees-nummers (te zoet) terwijl In the Ghetto topklasse is (één van Elvis' beste).

LucM schreef:
Ieder zijn smaak maar Don't Forget to Remember Me vind ik net één van de mindere Bee Gees-nummers (te zoet) terwijl In the Ghetto topklasse is (één van Elvis' beste).

Het is inderdaad een zoet nummer maar je kan moeilijk beweren dat Elvis’ versie van In the Ghetto minder zoet is (klinkt). Ik vind zijn uitvoering van dat nummer ook tamelijk braaf en bovenal erg glad klinken. Maar inderdaad, smaken verschillen.

54. Cottonfields - the Beach Boys Vs. Crying time - Ray Charles

Cured
2-4

55. Shangrila - the Kinks Vs. Aquarius - Let the sunshine in - Fifth Dimension

0-0

3-1 Lastig

Zephyr
4-2

5-3 misschien het beste nummer van de Kinks

Gast
geplaatst: vandaag om 20:11 uur

geplaatst: vandaag om 20:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.