MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Prog Songs KO

zoeken in:
Casartelli (moderator)
3-4

bij Archive staat link van Talk Talk

5-6

Casartelli (moderator)
dynamo d schreef:

Ga ik vanavond even naar kijken... mits hij dan nog in het spel is.

Casartelli (moderator)
dynamo d schreef:

Inderdaad... vanaf de 1e ronde al overigens. Bekend nummer kennelijk dat er voorheen nog niemand over gevallen is...

Archive is door op grond van de 24-uursregel, dus ik heb voor de volledigheid voor de volgende ronde maar even een correct linkje opgezocht.

10
Porcupine Tree - Deadwing
vs.
Gazpacho - Dream Of Stone

1-0

Cured
2-1

is er al een winnaar?

Cured
volgens mij was Dieter al over de 24- uursregel heen, maar ik weet het ook niet precies

Wil de rijdende rechter zich melden!

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Het lijkt er voorlopig niet direct op uit te draaien, maar voor de volledigheid nog maar even:

- Als twee nummers bij de deadline gelijkstaan, wordt die battle maximaal 24 uur extra doorgespeeld tot er een beslissende stem gevonden is.
- Als er geen beslissende stem meer komt, wint het nummer dat het laatst voorgestaan heeft.

In aanvulling hierop: de "2 verschil" geldt alleen binnen de 24 uur. Als na 24 uur dus een nummer met 1 verschil voorstaat, wint deze direct, als het na 24 uur gelijkstaat wordt doorgespeeld zoals hierboven.

Casartelli (moderator)
In dit geval heeft Dieter dus na 24 maar voor 48 uur de beslissende stem gegeven en is Gazpacho door.

1-1

lastig...

1-2 Darkness

Gast
geplaatst: vandaag om 13:30 uur

geplaatst: vandaag om 13:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.