MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Prog Songs KO

zoeken in:
Ik had gehoopt op Ocean Cloud vs. Invisible Man, dan was er ten minste nog een kans dat Ocean Cloud de finale niet zou halen.

0-7

En ik ga me steeds meer afvragen waarom Ocean Cloud niet genomineerd is voor de MuMe Ladder.

chevy93 schreef:
Ik had gehoopt op Ocean Cloud vs. Invisible Man, dan was er ten minste nog een kans dat Ocean Cloud de finale niet zou halen.
.

ik denk zelf dat het wel eens spannend kan worden hoor de andere halve finale.

Casartelli (moderator)
2-5

chevy93 schreef:
En ik ga me steeds meer afvragen waarom Ocean Cloud niet genomineerd is voor de MuMe Ladder.

Dat vraag ik me ook al jaren af, zeker aangezien matige Marillion-nummers als Beautiful en Incommunicado er wel in staan. Maar ja, ik vertik het zelf om het 15e (oid) Marillion-nummer te nomineren, daarvoor staan er nog te veel goede artiesten niet of nauwelijks in...

Titmeister schreef:
(quote)

Dat vraag ik me ook al jaren af, zeker aangezien matige Marillion-nummers als Beautiful en Incommunicado er wel in staan. Maar ja, ik vertik het zelf om het 15e (oid) Marillion-nummer te nomineren, daarvoor staan er nog te veel goede artiesten niet of nauwelijks in...

Zo, uit mijn hoofd zijn het er 12 dit jaar.

4-6, ik had echt verwacht dat dit een walk-over zou worden!

Nou, 24-uursregel dan maar?

ik vrees het... Wel jammer natuurlijk maar ja niets aan te doen.

Casartelli schreef:
En hierbij dan de Halve Finales! Ik ga er morgen overigens een paar dagen tussenuit, dus de finale mogen jullie eventueel op eigen kracht voltooien.

FINALE:

Marillion - The invisible man

vs.

Marillion - The Great Escape

Tot de 9, 2 verschil.

1-0 duidelijk!

5-1, eigenlijk ook wel de enige te verwachte winnaar.

6-1

duidelijk

6-2 voor de underdog

Gast
geplaatst: vandaag om 00:43 uur

geplaatst: vandaag om 00:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.