Muziek / Muziekgames / Moderne Prog Songs KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2013, 20:59 uur
Ik had gehoopt op Ocean Cloud vs. Invisible Man, dan was er ten minste nog een kans dat Ocean Cloud de finale niet zou halen. 
0-7
En ik ga me steeds meer afvragen waarom Ocean Cloud niet genomineerd is voor de MuMe Ladder.

0-7
En ik ga me steeds meer afvragen waarom Ocean Cloud niet genomineerd is voor de MuMe Ladder.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:45 uur
chevy93 schreef:
Ik had gehoopt op Ocean Cloud vs. Invisible Man, dan was er ten minste nog een kans dat Ocean Cloud de finale niet zou halen.
.

.
ik denk zelf dat het wel eens spannend kan worden hoor de andere halve finale.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 22:18 uur
0
geplaatst: 3 januari 2013, 09:01 uur
chevy93 schreef:
Dat vraag ik me ook al jaren af, zeker aangezien matige Marillion-nummers als Beautiful en Incommunicado er wel in staan. Maar ja, ik vertik het zelf om het 15e (oid) Marillion-nummer te nomineren, daarvoor staan er nog te veel goede artiesten niet of nauwelijks in...
0
geplaatst: 3 januari 2013, 09:35 uur
Titmeister schreef:
Dat vraag ik me ook al jaren af, zeker aangezien matige Marillion-nummers als Beautiful en Incommunicado er wel in staan. Maar ja, ik vertik het zelf om het 15e (oid) Marillion-nummer te nomineren, daarvoor staan er nog te veel goede artiesten niet of nauwelijks in...
(quote)
Zo, uit mijn hoofd zijn het er 12 dit jaar.
0
geplaatst: 4 januari 2013, 13:27 uur
ik vrees het... Wel jammer natuurlijk maar ja niets aan te doen.
0
geplaatst: 4 januari 2013, 13:36 uur
Casartelli schreef:
En hierbij dan de Halve Finales! Ik ga er morgen overigens een paar dagen tussenuit, dus de finale mogen jullie eventueel op eigen kracht voltooien.
En hierbij dan de Halve Finales! Ik ga er morgen overigens een paar dagen tussenuit, dus de finale mogen jullie eventueel op eigen kracht voltooien.
FINALE:
Marillion - The invisible man
vs.
Marillion - The Great Escape
Tot de 9, 2 verschil.
* denotes required fields.