MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Prog Songs KO

zoeken in:
4-8, omdat die gewoon het meeste prog is. Nummers zijn gelijkwaardig, wat mij betreft.

4
Marillion - The Great Escape
vs.
Anathema - The Storm Before the Calm
1-0

3x Marillion in de halve finale is overdreven, maar dit is gewoon een schitterend nummer.

Casartelli (moderator)
chevy93 schreef:
3x Marillion in de halve finale is overdreven, maar dit is gewoon een schitterend nummer.

2-0

Cured
3-0

chevy93 schreef:
3 x Marillion in de halve finale is overdreven,

Ik vind het nog karig

5-0

5-1

ik vind dit nou helemaal niet zo'n geweldig Marillion nummer

6-2 ik ben het ook wel eens met dynamo, maar vind het andere nummer ronduit verschrikkelijk

6-3

Zijn er überhaupt geweldige Marillion nummers?

7-3

Tsja, ook hier moet ik Marillion stemmen. 3x Marillion en 1x een Marillion-derivaat in de halve finale, wat een variatie

Wat een vreselijke halve finales.

Gazpacho is wel goed, maar los zet ik nooit een nummer van ze op.

Dat komt mooi uit. Je kan Night opzetten en gewoon de CD uitzetten daarna.

En weet je wat nog het mooie is? Dat kan ook niet.

Je bent toch ook een echte muziekliefhebber, jij. Met je vinyl.

ik ook met mijn super audio cd and dvd-audio

chevy93 schreef:
Je bent toch ook een echte muziekliefhebber, jij. Met je vinyl.

Hopelijk heb ik dadelijk ook weer vinylle vla.

Casartelli (moderator)
Over de samenstelling van de halve finales is door diverse mensen hier al genoeg gezegd. Als organisator moet mij van het hart dat ik in de 1e ronde diversiteit al niet het sterkste punt vond van wat we met zijn allen bij elkaar genomineerd hadden, dus elke deelnemersgroep krijgt de afsluiting die hij verdient, zullen we maar zeggen

Spannend is nu met name nog tegen welk Marillion-nummer Dream of Stone uit moet komen. We nemen afscheid van de volgende nummers (gewoon omdat het kan maar weer vergezeld van hun positie in onze eigen Top 2000):

19 Sigur Rós - Svefn-G-Englar
---- Anathema - The Storm Before the Calm
---- Archive - Controlling Crowds
---- Phideaux - Microsoftdeathstar

Overigens is het dan wel weer leuk om te zien dat twee van de drie nog niet vertegenwoordigde nummers dit jaar genomineerd zijn.

Casartelli (moderator)
En hierbij dan de Halve Finales! Ik ga er morgen overigens een paar dagen tussenuit, dus de finale mogen jullie eventueel op eigen kracht voltooien.

1
Gazpacho - Dream Of Stone
vs.
Marillion - The invisible man

2
Marillion - Ocean Cloud
vs.
Marillion - The Great Escape

Tot de 9, 2 verschil.

Casartelli schreef:
Over de samenstelling van de halve finales is door diverse mensen hier al genoeg gezegd. Als organisator moet mij van het hart dat ik in de 1e ronde diversiteit al niet het sterkste punt vond van wat we met zijn allen bij elkaar genomineerd hadden, dus elke deelnemersgroep krijgt de afsluiting die hij verdient, zullen we maar zeggen

Stel er was een regel ingesteld dat er maximaal 5, 6, 7 of 8 nummers per artiest genomineerd hadden mogen worden. Denk je nu echt dat dan niet 2 nummers van Marbles de halve finale hadden gehaald?

Casartelli (moderator)
vigil schreef:
Stel er was een regel ingesteld dat er maximaal 5, 6, 7 of 8 nummers per artiest genomineerd hadden mogen worden. Denk je nu echt dat dan niet 2 nummers van Marbles de halve finale hadden gehaald?

Daar was nog steeds goede kans op geweest, maar ik laat het toch maar even in het midden, met uw welnemen.

Casartelli schreef:
(quote)

Daar was nog steeds goede kans op geweest, maar ik laat het toch maar even in het midden, met uw welnemen.

Wat u wilt, het is uw topic

0-6

dankzij dit topic heb ik wel Archive ontdekt, waarvoor dank!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:55 uur

geplaatst: vandaag om 06:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.