Muziek / Muziekgames / Moderne Prog Songs KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2013, 13:18 uur
4-8, omdat die gewoon het meeste prog is. Nummers zijn gelijkwaardig, wat mij betreft.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 13:19 uur
4
Marillion - The Great Escape
vs.
Anathema - The Storm Before the Calm
1-0
3x Marillion in de halve finale is overdreven, maar dit is gewoon een schitterend nummer.
vs.
Anathema - The Storm Before the Calm
1-0
3x Marillion in de halve finale is overdreven, maar dit is gewoon een schitterend nummer.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2013, 13:28 uur
chevy93 schreef:
2-0
0
geplaatst: 2 januari 2013, 13:34 uur
chevy93 schreef:
3 x Marillion in de halve finale is overdreven,
3 x Marillion in de halve finale is overdreven,
Ik vind het nog karig

5-0
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:04 uur
5-1
ik vind dit nou helemaal niet zo'n geweldig Marillion nummer
ik vind dit nou helemaal niet zo'n geweldig Marillion nummer
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:05 uur
6-2 ik ben het ook wel eens met dynamo, maar vind het andere nummer ronduit verschrikkelijk
0
geplaatst: 2 januari 2013, 16:27 uur
7-3
Tsja, ook hier moet ik Marillion stemmen. 3x Marillion en 1x een Marillion-derivaat in de halve finale, wat een variatie
Tsja, ook hier moet ik Marillion stemmen. 3x Marillion en 1x een Marillion-derivaat in de halve finale, wat een variatie

0
geplaatst: 2 januari 2013, 16:31 uur
Wat een vreselijke halve finales. 
Gazpacho is wel goed, maar los zet ik nooit een nummer van ze op.

Gazpacho is wel goed, maar los zet ik nooit een nummer van ze op.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 16:32 uur
Dat komt mooi uit. Je kan Night opzetten en gewoon de CD uitzetten daarna. 

0
geplaatst: 2 januari 2013, 17:03 uur
Je bent toch ook een echte muziekliefhebber, jij. Met je vinyl. 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2013, 20:06 uur
Over de samenstelling van de halve finales is door diverse mensen hier al genoeg gezegd. Als organisator moet mij van het hart dat ik in de 1e ronde diversiteit al niet het sterkste punt vond van wat we met zijn allen bij elkaar genomineerd hadden, dus elke deelnemersgroep krijgt de afsluiting die hij verdient, zullen we maar zeggen 
Spannend is nu met name nog tegen welk Marillion-nummer Dream of Stone uit moet komen. We nemen afscheid van de volgende nummers (gewoon omdat het kan maar weer vergezeld van hun positie in onze eigen Top 2000):
19
Sigur Rós - Svefn-G-Englar
---- Anathema - The Storm Before the Calm
---- Archive - Controlling Crowds
---- Phideaux - Microsoftdeathstar
Overigens is het dan wel weer leuk om te zien dat twee van de drie nog niet vertegenwoordigde nummers dit jaar genomineerd zijn.

Spannend is nu met name nog tegen welk Marillion-nummer Dream of Stone uit moet komen. We nemen afscheid van de volgende nummers (gewoon omdat het kan maar weer vergezeld van hun positie in onze eigen Top 2000):
19
Sigur Rós - Svefn-G-Englar---- Anathema - The Storm Before the Calm
---- Archive - Controlling Crowds
---- Phideaux - Microsoftdeathstar
Overigens is het dan wel weer leuk om te zien dat twee van de drie nog niet vertegenwoordigde nummers dit jaar genomineerd zijn.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2013, 20:08 uur
En hierbij dan de Halve Finales! Ik ga er morgen overigens een paar dagen tussenuit, dus de finale mogen jullie eventueel op eigen kracht voltooien.
1
Gazpacho - Dream Of Stone
vs.
Marillion - The invisible man
2
Marillion - Ocean Cloud
vs.
Tot de 9, 2 verschil.
1
Gazpacho - Dream Of Stone
vs.
Marillion - The invisible man
2
Marillion - Ocean Cloud
vs.
Tot de 9, 2 verschil.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 20:26 uur
Casartelli schreef:
Over de samenstelling van de halve finales is door diverse mensen hier al genoeg gezegd. Als organisator moet mij van het hart dat ik in de 1e ronde diversiteit al niet het sterkste punt vond van wat we met zijn allen bij elkaar genomineerd hadden, dus elke deelnemersgroep krijgt de afsluiting die hij verdient, zullen we maar zeggen

Stel er was een regel ingesteld dat er maximaal 5, 6, 7 of 8 nummers per artiest genomineerd hadden mogen worden. Denk je nu echt dat dan niet 2 nummers van Marbles de halve finale hadden gehaald?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2013, 20:29 uur
vigil schreef:
Stel er was een regel ingesteld dat er maximaal 5, 6, 7 of 8 nummers per artiest genomineerd hadden mogen worden. Denk je nu echt dat dan niet 2 nummers van Marbles de halve finale hadden gehaald?
Daar was nog steeds goede kans op geweest, maar ik laat het toch maar even in het midden, met uw welnemen.

0
geplaatst: 2 januari 2013, 20:33 uur
Casartelli schreef:
Daar was nog steeds goede kans op geweest, maar ik laat het toch maar even in het midden, met uw welnemen.
(quote)
Wat u wilt, het is uw topic

0
geplaatst: 2 januari 2013, 20:37 uur
0-6
dankzij dit topic heb ik wel Archive ontdekt, waarvoor dank!
dankzij dit topic heb ik wel Archive ontdekt, waarvoor dank!

* denotes required fields.