MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Prog Songs KO

zoeken in:
2-3 duidelijk!

2-4

@Co Jackso: wat bedoel je precies met je opmerking? Ik zie ook steeds dezelfde bands bovendrijven. Maar de postrock van EitS en GYBE doen het niet heel goed. Wat mij betreft terecht.

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Het goede nieuws voor de postrockliefhebbers is dan weer dat er minstens één nummer van hun genre in ronde 3 terechtkomt.

Dit was meer een opmerking als spelleider dan als deelnemer. Ik vind dit op zich allebei ook vrij behoorlijke nummers.

Casartelli schreef:
Onderwijl vraag ik me alvast af welk commentaar Svendra voor deze battle in petto heeft...
Brunniepoo schreef:
0-5
we geven Svendra gewoon geen tijd om commentaar te leveren

( )

Svendra schreef:
2-4

@Co Jackso: wat bedoel je precies met je opmerking?

Dat de winnaars van de meeste battles mij niet kunnen boeien en dat deze KO mij achteraf gezien toch is tegengevallen. Modern staat hier duidelijk niet voor het soort muziek en wijst alleen op het jaartal.

Gelukkig weet ik nu wel een stuk beter wat met dit genre bedoeld wordt

Ik ga een eind met je mee. De meeste progrock is ook helemaal niet progressief maar retrogressief. In zo'n KO blijft ook niet het spannendste spul over, maar ik heb wel een paar nieuwe namen kunnen noteren. Dat maakt het zeker weer de moeite waard ,

nou, laten we het positief zien: een eigen nominatie haalt de derde ronde

2-1

Svendra schreef:
Ik ga een eind met je mee. De meeste progrock is ook helemaal niet progressief maar retrogressief. In zo'n KO blijft ook niet het spannendste spul over, maar ik heb wel een paar nieuwe namen kunnen noteren. Dat maakt het zeker weer de moeite waard ,

Ik vraag me dan ook wel eens af waar de naam progrock vandaan komt.

4-3, beide niet best

4-4 inderdaad beide niet best

Casartelli (moderator)
Ik dacht dat we zonder konden, maar nu hebben we in ronde 2 toch de 24-uursregel nodig.

19
Carptree - Kicking and Collecting
vs.
Aragon - The Changeling

4-4 (beslissende stem gezocht)

20
Porcupine Tree - The Sky Moves Sideways (Phase One)
vs.
Camel - Lawrence

0-1

Casartelli (moderator)
1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 01:10 uur

geplaatst: vandaag om 01:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.