Muziek / Muziekgames / Moderne Prog Songs KO
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 december 2012, 16:00 uur
chevy93 schreef:
Snap niet waarom post-rock toegelaten is tot deze KO.
Snap niet waarom post-rock toegelaten is tot deze KO.
Hierom:
Titmeister schreef:
Vraagje: mag postrock meedoen?
Vraagje: mag postrock meedoen?
Casartelli schreef:
Van mij wel.
Behoudens...
Van mij wel.
Behoudens...
Casartelli schreef:
- We gaan niet eindeloos neuzelen over of een nummer nou wel of niet voldoende prog is. Wie echter een lijstje met tien twijfelgevallen denkt in te dienen, moet zich misschien nog eens afvragen of hij zijn vertier niet beter elders kan zoeken.
- We gaan niet eindeloos neuzelen over of een nummer nou wel of niet voldoende prog is. Wie echter een lijstje met tien twijfelgevallen denkt in te dienen, moet zich misschien nog eens afvragen of hij zijn vertier niet beter elders kan zoeken.
Er waren dus zowel goede redenen om postrock principieel wel toe te staan als om het niet toe te staan. Dat het (deel)genre niet kansrijk was voor de overwinning, leek me vanaf het begin wel duidelijk. Als je een postrock-KO wilt organiseren, moet je dat vooral doen - dat is ook wel eens eerder gedaan, als mijn geheugen me niet bedriegt.
Tot zover de verongelijkte commentaren?
0
geplaatst: 3 december 2012, 17:26 uur
3-3

Casartelli schreef:
Tot zover de verongelijkte commentaren?
Absoluut niet. Wel jammer dat je de ironie niet in mijn bericht zag. Maar dat is ook een eigenschap van proggers, toch? Jezelf te serieus nemen. Tot zover de verongelijkte commentaren?

0
geplaatst: 3 december 2012, 22:56 uur
0
geplaatst: 4 december 2012, 07:25 uur
* denotes required fields.