MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1972

zoeken in:
Cured
Logische uitslag . Ik ben niet zo'n eagles liefhebber, maar Herman van Veen moet Opzij

wibro schreef:
Het verbaast mij dat deze battle zo lang duurt. Had gedacht dat deze wel binnen een half uur in het voordeel van Lou Reed beslist zou zijn.

Niet als er stemmers meedoen die het oeuvre van Lou Reed (evenals VU) niet echt een warm hart toedragen, althans dit is voor mezelf gesproken. Komt nog bij dat Ry Cooder zo af en toe nog eens prima albums heeft voortgebracht, waaronder deze. Maar uiteindelijk zal Lou Reed deze battle vast wel winnen, daar er op MuMe een behoorlijke positieve concensus bestaat voor LR/VU.

21. Focus - Focus III vs Steeleye Span - Below the Salt

1-0

Cured schreef:
Logische uitslag . Ik ben niet zo'n eagles liefhebber, maar Herman van Veen moet Opzij

Dat gelijknamige album van Eagles vind ik dus best leuk, maar Bloesem wint toch echt op alle fronten. Die 10-0 voor Bloesem zou 9-1 zijn mocht Opzij daarop hebben gestaan , maar dat is dus niet het geval.

Cured
3-2

Cured
22. Stephen Stills / Manassas - Manassas vs Bonnie Raitt - Give It Up

1-0

23. Can - Ege Bamyasi vs Mott the Hoople - All the Young Dudes

1-0

Cured
2-0

24. Al Green - I'm Still in Love with You vs Sandy Denny - Sandy

Cured
1-0

2-4

25. Marvin Gaye - Trouble Man vs Roberta Flack & Donny Hathaway - Roberta Flack & Donny Hathaway

0-4, enne Al Green die verliest van Sandy Denny...

26. Tangerine Dream - Zeit vs Neil Diamond - Moods

0-0, pas

Gast
geplaatst: vandaag om 20:33 uur

geplaatst: vandaag om 20:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.