Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1972
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 6 november 2012, 10:58 uur
Logische uitslag . Ik ben niet zo'n eagles liefhebber, maar Herman van Veen moet Opzij 

0
geplaatst: 6 november 2012, 11:53 uur
wibro schreef:
Het verbaast mij dat deze battle zo lang duurt. Had gedacht dat deze wel binnen een half uur in het voordeel van Lou Reed beslist zou zijn.
Het verbaast mij dat deze battle zo lang duurt. Had gedacht dat deze wel binnen een half uur in het voordeel van Lou Reed beslist zou zijn.
Niet als er stemmers meedoen die het oeuvre van Lou Reed (evenals VU) niet echt een warm hart toedragen, althans dit is voor mezelf gesproken. Komt nog bij dat Ry Cooder zo af en toe nog eens prima albums heeft voortgebracht, waaronder deze. Maar uiteindelijk zal Lou Reed deze battle vast wel winnen, daar er op MuMe een behoorlijke positieve concensus bestaat voor LR/VU.
0
geplaatst: 6 november 2012, 23:55 uur
Cured schreef:
Logische uitslag . Ik ben niet zo'n eagles liefhebber, maar Herman van Veen moet Opzij
Dat gelijknamige album van Eagles vind ik dus best leuk, maar Bloesem wint toch echt op alle fronten. Die 10-0 voor Bloesem zou 9-1 zijn mocht Opzij daarop hebben gestaan
, maar dat is dus niet het geval.
0
Cured
geplaatst: 7 november 2012, 07:56 uur
22. Stephen Stills / Manassas - Manassas vs Bonnie Raitt - Give It Up
1-0
1-0
0
geplaatst: 8 november 2012, 09:42 uur
23. Can - Ege Bamyasi vs Mott the Hoople - All the Young Dudes
1-0
1-0
0
geplaatst: 8 november 2012, 12:23 uur
24. Al Green - I'm Still in Love with You vs Sandy Denny - Sandy
0
geplaatst: 8 november 2012, 20:08 uur
2-4
25. Marvin Gaye - Trouble Man vs Roberta Flack & Donny Hathaway - Roberta Flack & Donny Hathaway
25. Marvin Gaye - Trouble Man vs Roberta Flack & Donny Hathaway - Roberta Flack & Donny Hathaway
0
geplaatst: 8 november 2012, 22:12 uur
0-4, enne Al Green die verliest van Sandy Denny... 
26. Tangerine Dream - Zeit vs Neil Diamond - Moods
0-0, pas

26. Tangerine Dream - Zeit vs Neil Diamond - Moods
0-0, pas
* denotes required fields.