Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2012, 12:36 uur
We hebben er eentje overgeslagen, hierna dus battle 19:
16. Suede - By the Sea vs. Pearl Jam - Present Tense
1-0
Ik kreeg het album van Suede destijds voor mijn verjaardag en heb het stuk gedraaid, met name vanwege de uptempo singles. Maar toen ik het laatst weer eens draaide viel me By The Sea in het bijzonder op en sindsdien is het een van mijn favoriete Suede-nummers. Tevens het enige Suede-nummer uit die tijd dat kan wedijveren met het beste van Dog Man Star (al komt Europe Is Our Playground ook een eind).
16. Suede - By the Sea vs. Pearl Jam - Present Tense
1-0

Ik kreeg het album van Suede destijds voor mijn verjaardag en heb het stuk gedraaid, met name vanwege de uptempo singles. Maar toen ik het laatst weer eens draaide viel me By The Sea in het bijzonder op en sindsdien is het een van mijn favoriete Suede-nummers. Tevens het enige Suede-nummer uit die tijd dat kan wedijveren met het beste van Dog Man Star (al komt Europe Is Our Playground ook een eind).
0
geplaatst: 15 november 2012, 12:37 uur
2-0
En 100% eens met herman (behalve dan dat ik meteen al voor dit nummer viel).
En 100% eens met herman (behalve dan dat ik meteen al voor dit nummer viel).
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:30 uur
19. Keith Sweat - Twisted vs. Jay-Z - D'Evils
0-1 groot verschil, D'Evils is wellicht het beste nummer van Jay-Z. Geweldige productie van DJ Premier.
0-1 groot verschil, D'Evils is wellicht het beste nummer van Jay-Z. Geweldige productie van DJ Premier.
0
geplaatst: 15 november 2012, 17:44 uur
2-6
20. Jamiroquai - Virtual Insanity vs. Ash - Goldfinger
1-0
20. Jamiroquai - Virtual Insanity vs. Ash - Goldfinger
1-0
0
Cured
geplaatst: 15 november 2012, 18:18 uur
6-1
21. Lamb - Gorecki vs. Skunk Anansie - Twisted (Everyday Hurts)
0-0
21. Lamb - Gorecki vs. Skunk Anansie - Twisted (Everyday Hurts)
0-0
* denotes required fields.