MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996

zoeken in:
chevy93 schreef:
3-2

(quote)
Ik denk dat jij hierbij je recht hebt verspeeld om in een andere toekomstige editie nog te klagen.

Ach, ik had gewoon de mazzel dat ik allereerste nummers kon toevoegen en ben voor de verandering eens gegaan voor een dotje nummers waarvan ik verwachte dat ze wel redelijk ver zouden kunnen komen. In plaats van die kansloze electronische meuk die ik meestal uitkies

Kansloze electronische meuk zoals Boards of Canada en Orbital?

Edit: oh, Orbital is ook een nominatie van jou.

Alleen Aphex Twin was dit keer (voorspelbare) kansloze meuk, maar ik kon het toch niet laten om die te nomineren. The Box had ik best wel hoge verwachtingen van, en terecht zo te zien
Succes van die BoC zag ik echt niet aankomen, is wellicht m'n favoriete track van hun dus dat had ook zomaar een nominatie van mij kunnen zijn...

Arrie schreef:
Wow, er zijn bijna alleen nog maar erg goede nummers over!

Nee joh, al het leuks is er al lang uit. Ben ik niet gewend van de Knock-Out serie.

GrafGantz schreef:

Succes van die BoC zag ik echt niet aankomen, is wellicht m'n favoriete track van hun dus dat had ook zomaar een nominatie van mij kunnen zijn...

Die kwam van mijn hand
Maar meestal is het ook kansloze meuk die ik nomineer..

7-2

Ik heb ook nog 2 nominaties over, maar heb er ook zelf een paar weggestemd en nu doe ik het weer... want Orbital is gewoon beter.

8-3

Dat andere nummer van Orbital "The girl with...." is tig keer beter.

9-3 oneens

2. Underworld - Pearl's Girl vs. Belle & Sebastian - The State I Am In

0-1

Ondanks dat B&S mijn meest gedraaide 90's en 00's bandje is en '96 hun piekjaar, ga ik toch voor Underworld. Zij waren in deze tijd toch wel een klasse apart en hadden ook een vrij uniek geluid. Daarnaast heb ik dit weer helemaal herontdekt.

1-3

Cured
4-5

3. Mazzy Star - Roseblood vs. Walkabouts - The Light Will Stay On

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 08:13 uur

geplaatst: vandaag om 08:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.