Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2012, 22:54 uur
chevy93 schreef:
3-2
3-2
(quote)
Ik denk dat jij hierbij je recht hebt verspeeld om in een andere toekomstige editie nog te klagen.
Ach, ik had gewoon de mazzel dat ik allereerste nummers kon toevoegen en ben voor de verandering eens gegaan voor een dotje nummers waarvan ik verwachte dat ze wel redelijk ver zouden kunnen komen. In plaats van die kansloze electronische meuk die ik meestal uitkies

0
geplaatst: 26 november 2012, 22:55 uur
Kansloze electronische meuk zoals Boards of Canada en Orbital? 
Edit: oh, Orbital is ook een nominatie van jou.

Edit: oh, Orbital is ook een nominatie van jou.
0
geplaatst: 26 november 2012, 23:11 uur
Alleen Aphex Twin was dit keer (voorspelbare) kansloze meuk, maar ik kon het toch niet laten om die te nomineren. The Box had ik best wel hoge verwachtingen van, en terecht zo te zien 
Succes van die BoC zag ik echt niet aankomen, is wellicht m'n favoriete track van hun dus dat had ook zomaar een nominatie van mij kunnen zijn...

Succes van die BoC zag ik echt niet aankomen, is wellicht m'n favoriete track van hun dus dat had ook zomaar een nominatie van mij kunnen zijn...
0
geplaatst: 26 november 2012, 23:39 uur
Nee joh, al het leuks is er al lang uit. Ben ik niet gewend van de Knock-Out serie.
0
geplaatst: 26 november 2012, 23:42 uur
GrafGantz schreef:
Die kwam van mijn hand
Maar meestal is het ook kansloze meuk die ik nomineer..
0
geplaatst: 27 november 2012, 00:08 uur
7-2
Ik heb ook nog 2 nominaties over, maar heb er ook zelf een paar weggestemd en nu doe ik het weer... want Orbital is gewoon beter.
Ik heb ook nog 2 nominaties over, maar heb er ook zelf een paar weggestemd en nu doe ik het weer... want Orbital is gewoon beter.
0
geplaatst: 27 november 2012, 00:26 uur
8-3
Dat andere nummer van Orbital "The girl with...." is tig keer beter.
Dat andere nummer van Orbital "The girl with...." is tig keer beter.
0
geplaatst: 27 november 2012, 00:48 uur
9-3 oneens
2. Underworld - Pearl's Girl vs. Belle & Sebastian - The State I Am In
0-1
2. Underworld - Pearl's Girl vs. Belle & Sebastian - The State I Am In
0-1
0
geplaatst: 27 november 2012, 01:12 uur
Ondanks dat B&S mijn meest gedraaide 90's en 00's bandje is en '96 hun piekjaar, ga ik toch voor Underworld. Zij waren in deze tijd toch wel een klasse apart en hadden ook een vrij uniek geluid. Daarnaast heb ik dit weer helemaal herontdekt.
1-3
1-3
0
geplaatst: 27 november 2012, 09:44 uur
3. Mazzy Star - Roseblood vs. Walkabouts - The Light Will Stay On
0-1
0-1
* denotes required fields.