Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2012, 20:17 uur
74. Pet Shop Boys - A Red Letter Day vs. Stereolab - Tomorrow Is Already Here
0
geplaatst: 9 november 2012, 20:39 uur
Ik heb zelfs 3 cd's van ze (ze hebben er nog een paar en ze waren laatst nog in Nederland). Treehouse is mijn favoriet.

0
geplaatst: 9 november 2012, 22:00 uur
2-6
75. Download - The Turin Cloud vs. Mark Knopfler - Imelda
75. Download - The Turin Cloud vs. Mark Knopfler - Imelda
0
geplaatst: 9 november 2012, 22:56 uur
herman schreef:
Ik heb zelfs 3 cd's van ze (ze hebben er nog een paar en ze waren laatst nog in Nederland). Treehouse is mijn favoriet.
(quote)
Merci voor de reply

Even opgezocht. Grappig dat in de clip toch weer dat 'Popular' als inside joke in de intro wordt gebruikt, alsof de groep toch iets kwijt wilt als 'wij zijn die mannen van dat bekende nummer van toen'.
0
geplaatst: 10 november 2012, 00:38 uur
76. R.E.M. - Sponge vs. Marilyn Manson – The Beautiful People
1-0
1-0
0
geplaatst: 10 november 2012, 03:34 uur
2-4
Heb die Vic Chesnutt-plaat nooit zo bijzonder gevonden... en Beautiful People is prima.
Ik bedoelde eigenlijk Deeper Well in plaats van Treehouse.
Maar wel geinig om die clip weer eens te zien, ik was dat Popular-introotje alweer vergeten.
Heb die Vic Chesnutt-plaat nooit zo bijzonder gevonden... en Beautiful People is prima.
2MY schreef:
Merci voor de reply
Even opgezocht. Grappig dat in de clip toch weer dat 'Popular' als inside joke in de intro wordt gebruikt, alsof de groep toch iets kwijt wilt als 'wij zijn die mannen van dat bekende nummer van toen'.
(quote)
Merci voor de reply

Ik bedoelde eigenlijk Deeper Well in plaats van Treehouse.
Maar wel geinig om die clip weer eens te zien, ik was dat Popular-introotje alweer vergeten.
0
geplaatst: 10 november 2012, 08:44 uur
4-5 
77. Fugees - Fu-Gee-La vs. Belle & Sebastian - Get Me Away From Here, I'm Dying
1-0

77. Fugees - Fu-Gee-La vs. Belle & Sebastian - Get Me Away From Here, I'm Dying
1-0
* denotes required fields.