MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996

zoeken in:
74. Pet Shop Boys - A Red Letter Day vs. Stereolab - Tomorrow Is Already Here

2MY schreef:
3-2 heeft Nada Surf nog andere nummers dan?

Ik heb zelfs 3 cd's van ze (ze hebben er nog een paar en ze waren laatst nog in Nederland). Treehouse is mijn favoriet.

2-4

Saai nummer die tweede

2-6

75. Download - The Turin Cloud vs. Mark Knopfler - Imelda

2MY
herman schreef:
(quote)

Ik heb zelfs 3 cd's van ze (ze hebben er nog een paar en ze waren laatst nog in Nederland). Treehouse is mijn favoriet.

Merci voor de reply

Even opgezocht. Grappig dat in de clip toch weer dat 'Popular' als inside joke in de intro wordt gebruikt, alsof de groep toch iets kwijt wilt als 'wij zijn die mannen van dat bekende nummer van toen'.

4-3 jesus ja zeg!

76. R.E.M. - Sponge vs. Marilyn Manson – The Beautiful People

1-0

1-2

2 x vreselijk, dan maar de gimmick

2-4

Heb die Vic Chesnutt-plaat nooit zo bijzonder gevonden... en Beautiful People is prima.

2MY schreef:
(quote)

Merci voor de reply

Even opgezocht. Grappig dat in de clip toch weer dat 'Popular' als inside joke in de intro wordt gebruikt, alsof de groep toch iets kwijt wilt als 'wij zijn die mannen van dat bekende nummer van toen'.

Ik bedoelde eigenlijk Deeper Well in plaats van Treehouse. Maar wel geinig om die clip weer eens te zien, ik was dat Popular-introotje alweer vergeten.

Cured
3-5

4-5

77. Fugees - Fu-Gee-La vs. Belle & Sebastian - Get Me Away From Here, I'm Dying

1-0

Cured
2-1

inderdaad MF wat betreft die vorige battle

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.