MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie #2

zoeken in:
chevy93 schreef:
3-4, mooi dat de 'doe eens niet zo lui'-regel nog altijd succesvol toegepast wordt!

Het enige wat deze (en meerdere) game(s) "verminkt" zijn die gebruikers die keer op keer verdommen om een nieuwe battle te plaatsen/hun punten te controleren etc.

Helemaal met je eens, Chevy. Zo'n kleine moeite om een nieuwe battle te plaatsen. Vind het een ontzettend toffe site (zie maar aan mijn berichtenaantal) maar dit is echt een punt van ergernis voor mij!

Cured
Wat wil je er aan doen? Bannen die lui?

Nee natuurlijk niet. Zo zit ik niet in elkaar om zoiets voor te stellen Cured . Maar vind het zo jammer. Het vertraagd de battles en de K.O's spelletjes.

119. Television - Marquee Moon vs. 121. Terry Callier - Dancing Girl

0-1

1-3

chevy93 schreef:

Het enige wat deze (en meerdere) game(s) "verminkt" zijn die gebruikers die keer op keer verdommen om een nieuwe battle te plaatsen/hun punten te controleren etc.

+1

Cured
2-3

118. Supertramp - Fool's Overture vs. 121. Terry Callier - Dancing Girl

0-1

Cured
0-4

johannesA
3-4

117. Arctic Monkeys - When the Sun Goes Down vs. 121. Terry Callier - Dancing Girl

0-1

Cured
3-4

116. Bruce Springsteen - Born to Run vs. 121. Terry Callier - Dancing Girl

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:59 uur

geplaatst: vandaag om 12:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.