MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie #2

zoeken in:
Cured
110. Belle & Sebastian - Judy and the Dream of Horses vs. 114. Fleetwood Mac - Go Your Own Way

0-1

sheep67 schreef:
Ik snap je helemaal. Ik weet wel dat jij niet tot die groep behoort en het is mijn ergernis nummer 1 hier op de site. Maar goed idee van je.....ik stop er ook mee om nieuwe battles te plaatsen.
Als men te lui is om terug te bladeren moet je niet deel nemen aan de K.O. en vooral niet de beslissende stem geven.

Ik doe ook altijd m'n best om een nieuwe battle te plaatsen, behalve als ik op MuMe zit via m'n telefoon. Copy/paste werkt dan voor geen meter, en om nu alles over te gaan typen is ook weer wat (en leidt alleen maar tot fouten). Zal wellicht voor meer mensen gelden hier.

Via een mobiel schijnt dat moeilijk te zijn, heb het wel vaker gehoord. Maar goed, misschien was ik iets te narrig. Die moderne tijd.... 0-4

Cured
@ GG en sheep: het is inderdaad zo dat het soms ook niet kan of lastig is om iets nieuws te plaatsen moet ik erkennen

109. Dead Can Dance - Anywhere Out of the World vs 114. Fleetwood Mac - Go Your Own Way

0-0

Cured
0-4

108. Sparklehorse - Cow vs. 114. Fleetwood Mac - Go Your Own Way

0-0

johannesA
0-4

Cured
0-5

107. The Replacements - Alex Chilton vs. 114. Fleetwood Mac - Go Your Own Way

0-1

0-3

106. Queens of the Stone Age - A Song for the Dead vs. Fleetwood Mac - Go Your Own Way

0-1

Cured
0-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:52 uur

geplaatst: vandaag om 08:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.