Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2013, 17:52 uur
ranboy schreef:
Toen deze single uitkwam, kende ik het origineel niet.
Toen deze single uitkwam, kende ik het origineel niet.
Deze heb ik nog op single
en ook ik leerde het origineel later pas kennen.5+, 2-
0
geplaatst: 7 januari 2013, 20:18 uur
Paul Young coverde tijdens de No Parlez sessies ook Pale Shelter van Tears for Fears.
Maar die hadden daar plots in een rerelease wel een Britse top 10 hit mee in 1983.
Dus die cover vind je alleen als bonustrack bij de 25th anniversary edition.
Dit maar om aan te geven dat Paul Young ook
een spitse neus had voor het betere, hedendaagse werk.
Maar die hadden daar plots in een rerelease wel een Britse top 10 hit mee in 1983.
Dus die cover vind je alleen als bonustrack bij de 25th anniversary edition.
Dit maar om aan te geven dat Paul Young ook
een spitse neus had voor het betere, hedendaagse werk.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 21:01 uur
7+, 3-
Zoals anderen kende ik deze eerder dan die van JD. Het heeft lang geduurd voordat ik de JD-versie mooier vond.
Zoals anderen kende ik deze eerder dan die van JD. Het heeft lang geduurd voordat ik de JD-versie mooier vond.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 22:51 uur
6+, 3-
Paul Young een min trouwens, absoluut, zelfs los van het origineel een van zijn mindere nummers.
Paul Young een min trouwens, absoluut, zelfs los van het origineel een van zijn mindere nummers.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 23:07 uur
Ik vond dit toen het een hit was afschuwelijk maar ben het later enorm gaan waarderen.
8+, 3-
8+, 3-
0
geplaatst: 7 januari 2013, 23:31 uur
10+, 3-
Dit is het nummer waardoor ik ueberhaupt muziek ben gaan luisteren, was mijn eerste favoriete liedje. Volgens mij is Technotronic zelfs de eerste groep waar ik zelf een album van kocht. Zou ook niet weten wat er fout aan is, gewoon een fantastisch nummer nog altijd.
Dit is het nummer waardoor ik ueberhaupt muziek ben gaan luisteren, was mijn eerste favoriete liedje. Volgens mij is Technotronic zelfs de eerste groep waar ik zelf een album van kocht. Zou ook niet weten wat er fout aan is, gewoon een fantastisch nummer nog altijd.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 23:45 uur
1+, 1-
Dit is wel opperste jeugdsentiment.
Wel erg weinig tekst overigens.
Dit is wel opperste jeugdsentiment.
Wel erg weinig tekst overigens.* denotes required fields.