Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2013, 22:00 uur
7+, 2-
Elk jaar verdient zijn Lambada of Macarena.
Niet flauw doen, gewoon mee uit de bol gaan.
Zolang het die maffe kikker maar niet is die Axel F verkrachtte.
Elk jaar verdient zijn Lambada of Macarena.
Niet flauw doen, gewoon mee uit de bol gaan.
Zolang het die maffe kikker maar niet is die Axel F verkrachtte.
0
geplaatst: 10 januari 2013, 00:40 uur
8+, 2-
en geloof het of niet maar ik kende dit nummer echt niet totdat ik geconfronteerd werd met deze versie (die dus een cover was Gangnam Style bleek toen).
Let op: niet de nieuwe clip om op te stemmen
en geloof het of niet maar ik kende dit nummer echt niet totdat ik geconfronteerd werd met deze versie (die dus een cover was Gangnam Style bleek toen).
Let op: niet de nieuwe clip om op te stemmen

0
geplaatst: 10 januari 2013, 00:47 uur
10+, 2-
Uiteraard ken ik beide Styles door jonge kids, maar geef mij uiteindelijk maar de echte Hammer...Stanley Kirk Burrell.
Uiteraard ken ik beide Styles door jonge kids, maar geef mij uiteindelijk maar de echte Hammer...Stanley Kirk Burrell.
0
geplaatst: 10 januari 2013, 10:02 uur
Oh, ik ga de fout in met tellen, zo te zien was ik nog niet helemaal wakker. Juiste stand:
13+, 2-
13+, 2-
0
geplaatst: 10 januari 2013, 17:15 uur
Dat zijn toch allemaal teveel plusjes... bestaan er dan geen echt foute nummers meer? 
Dan smijten we zanger Rinus maar eens in de ring. Ik heb nooit echt van de heisa rond deze persoon en zijn bevallige danseres gehouden - het lijkt te hard op uitlachen en dat vind ik niet tof - maar Eet Veel Bananen vind ik wel een amusant nummertje.
Wie vindt dat ook?
1+

Dan smijten we zanger Rinus maar eens in de ring. Ik heb nooit echt van de heisa rond deze persoon en zijn bevallige danseres gehouden - het lijkt te hard op uitlachen en dat vind ik niet tof - maar Eet Veel Bananen vind ik wel een amusant nummertje.
Wie vindt dat ook?

1+
0
geplaatst: 10 januari 2013, 17:29 uur
1+, 2-
Die rijmpjes in de coupletten zijn al behoorlijk oud en bovendien absoluut onleuk.
Die rijmpjes in de coupletten zijn al behoorlijk oud en bovendien absoluut onleuk.
0
geplaatst: 11 januari 2013, 01:47 uur
Buiten mededinging?
Probeer deze maar eens...
Mijn zoontje had deze afgelopen weekend opstaan, op een bepaald moment vond ik hem niet eens zo erg meer...pffffff.
Probeer deze maar eens...
Mijn zoontje had deze afgelopen weekend opstaan, op een bepaald moment vond ik hem niet eens zo erg meer...pffffff.
0
geplaatst: 11 januari 2013, 12:23 uur
wat een jonge vader lijden kan 
Weet hij dat er een 10-uur durende versie bestaat?
2-

Weet hij dat er een 10-uur durende versie bestaat?
2-
0
geplaatst: 11 januari 2013, 13:07 uur
Jaaaaa

Maar....ik heb nog wel ergens ouderlijk gezag kunnen uitstralen, want heb het nummer al een paar dagen niet meer gehoord

* denotes required fields.