MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed fout?

zoeken in:

8+, 3-

Destijds zo gek van geworden, dat ik het nog steeds niet kan horen. Wat me overigens niet belet het af en toe zelf in te zetten. Bedankt, Jaap!

8+ , 4- Nooit wat mee gehad

8+, 5-

4+ Gewoon een prima band (5 albums van hun in bezit)

5+

Leuk nummer van vergeten band. Mijn meeste guilty pleasures situeren zich overigens in de periode 1978-1985 merk ik nu.

Cured
7+

Wat lief

2+, 1-

Voor mij een klassieker die onze familie bij twee verschillende gelegenheden met aangepaste tekst heeft gezongen.
De originele tekst ken ik overigens ook uit mijn hoofd en als ik deze song op de radio langs hoor komen, probeer ik hem foutloos mee te zingen, ook het snelle gedeelte. Voorwaarde is wel dat er geen anderen in de buurt zijn .

2+ 2-

Altijd een voorbeeld gevonden dat er in de slipstream van Nederlandstalige golf begin jaren '80 ook hele slechte dingen succesvol werden.

2+, 2-

Cured
2+,3-

2+, 5- (ik neem aan dat de post van Lion ook een minnetje is)

Voor wie het leuk vindt om te weten, Joost Timp, zanger en componist van de band, is de zoon van Mies Bouwman

2+ 6-

Wat starbright boy zegt

Wat starbrightboy zegt is wel raar. Ten eerste lijkt Bloem mij nou niet bepaald in hetzelfde muzikale genre te opereren als Doe Maar en co, en ten tweede was Even aan mijn moeder vragen een hit in de zomer van 1980, één jaar voordat Doe Maar en Frank Boeijen Groep doorbraken, twee jaar voordat Het Goede Doel, Toontje Lager enz. doorbraken.

Daar heb je een punt. Ik dacht dat het later was (1982 zat in mijn hoofd), maar ik was pas vijf toen. Vind het in elk geval een ontzettend vervelend nummer.

4+, 7-

Niks mis met deze nederpop klassieker

Voor de één een klassieker...

Gast
geplaatst: vandaag om 10:41 uur

geplaatst: vandaag om 10:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.