Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2013, 12:45 uur
8+, 3-
Destijds zo gek van geworden, dat ik het nog steeds niet kan horen. Wat me overigens niet belet het af en toe zelf in te zetten. Bedankt, Jaap!
Destijds zo gek van geworden, dat ik het nog steeds niet kan horen. Wat me overigens niet belet het af en toe zelf in te zetten. Bedankt, Jaap!
0
geplaatst: 19 januari 2013, 16:11 uur
5+
Leuk nummer van vergeten band. Mijn meeste guilty pleasures situeren zich overigens in de periode 1978-1985 merk ik nu.
Leuk nummer van vergeten band. Mijn meeste guilty pleasures situeren zich overigens in de periode 1978-1985 merk ik nu.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 19:52 uur
2+, 1-
Voor mij een klassieker die onze familie bij twee verschillende gelegenheden met aangepaste tekst heeft gezongen.
De originele tekst ken ik overigens ook uit mijn hoofd en als ik deze song op de radio langs hoor komen, probeer ik hem foutloos mee te zingen, ook het snelle gedeelte. Voorwaarde is wel dat er geen anderen in de buurt zijn
.
Voor mij een klassieker die onze familie bij twee verschillende gelegenheden met aangepaste tekst heeft gezongen.
De originele tekst ken ik overigens ook uit mijn hoofd en als ik deze song op de radio langs hoor komen, probeer ik hem foutloos mee te zingen, ook het snelle gedeelte. Voorwaarde is wel dat er geen anderen in de buurt zijn
.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 19:54 uur
2+ 2-
Altijd een voorbeeld gevonden dat er in de slipstream van Nederlandstalige golf begin jaren '80 ook hele slechte dingen succesvol werden.
Altijd een voorbeeld gevonden dat er in de slipstream van Nederlandstalige golf begin jaren '80 ook hele slechte dingen succesvol werden.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 20:17 uur
2+, 5- (ik neem aan dat de post van Lion ook een minnetje is)
0
geplaatst: 20 januari 2013, 20:21 uur
Voor wie het leuk vindt om te weten, Joost Timp, zanger en componist van de band, is de zoon van Mies Bouwman
0
geplaatst: 20 januari 2013, 21:57 uur
Wat starbrightboy zegt is wel raar. Ten eerste lijkt Bloem mij nou niet bepaald in hetzelfde muzikale genre te opereren als Doe Maar en co, en ten tweede was Even aan mijn moeder vragen een hit in de zomer van 1980, één jaar voordat Doe Maar en Frank Boeijen Groep doorbraken, twee jaar voordat Het Goede Doel, Toontje Lager enz. doorbraken.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 22:20 uur
Daar heb je een punt. Ik dacht dat het later was (1982 zat in mijn hoofd), maar ik was pas vijf toen. Vind het in elk geval een ontzettend vervelend nummer.
* denotes required fields.