Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2013, 17:06 uur
De jaren '80 zijn toch wel een goudmijn voor twijfelachtige muziek:
0
geplaatst: 26 januari 2013, 17:16 uur
Je hebt gelijk, helemaal gemist. Iemand anders maar een nieuwe dan.
0
geplaatst: 26 januari 2013, 17:25 uur
Dan grijp ik mijn kans met een wel heel gewaagde song: Twilight van BZN. Wat mij betreft hun beste (al zegt dat nog niet veel): eenvoudig, mooie zang en een flinke finale. Maar wat vindt MuMe hiervan?:
0
geplaatst: 26 januari 2013, 17:35 uur
1+ Ik ga met je mee maar Mon Amour is beter of fouter wat dan ook
0
geplaatst: 26 januari 2013, 17:46 uur
2+
Dit kan nog voor mij al is het vanwege de sfeervolle (Keltische) folky arrangementen.
Dit kan nog voor mij al is het vanwege de sfeervolle (Keltische) folky arrangementen.
0
Cured
geplaatst: 27 januari 2013, 10:06 uur
Herstel van mijn kant: ik was in de war met Mon Amour
.
Dus stand is nu....
3+,7-
.Dus stand is nu....
3+,7-
0
geplaatst: 27 januari 2013, 14:09 uur
3+, 8-
Liedje gaat nog wel, maar het arrangement is er echt over.
Liedje gaat nog wel, maar het arrangement is er echt over.
0
johannesA
geplaatst: 27 januari 2013, 14:12 uur
4+ 8-, maar ze hebben betere ( The Old Calahan en Mon Amour bv.)
0
geplaatst: 27 januari 2013, 14:17 uur
Mag ik ondertussen een nieuwe plaatsen? Ik meende bij het snel doorbladeren van het topic gisteren te zien dat onderstaande nog niet is geweest, mag toch echt niet ontbreken:
Army Of Lovers- Crucified
(Misschien handig als mensen de titel er standaard even onder zetten bij het posten, scheelt een hoop zoekwerk als je wilt nagaan of een liedje al is geweest).
Army Of Lovers- Crucified
(Misschien handig als mensen de titel er standaard even onder zetten bij het posten, scheelt een hoop zoekwerk als je wilt nagaan of een liedje al is geweest).
0
geplaatst: 27 januari 2013, 14:57 uur
5+, 1-
Even afwezig geweest, maar nog een hele dikke plus voor Centerfold's Dictator, een plusje voor Jack Your Body en Yes Sir I Can Boogie. Echter een min voor Twilight 14 (nooit eerder van gehoord), niet zozeer voor BZN, want een paar tracks zijn daar prima van.
Even afwezig geweest, maar nog een hele dikke plus voor Centerfold's Dictator, een plusje voor Jack Your Body en Yes Sir I Can Boogie. Echter een min voor Twilight 14 (nooit eerder van gehoord), niet zozeer voor BZN, want een paar tracks zijn daar prima van.
* denotes required fields.