MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed fout?

zoeken in:
2+, 4-

Erger dan dit kan bijna niet.

3+, 4- er zijn genoeg ergere

2MY
5+, 6-

5+, 8-

Leuk topic en al een hoop heerlijke dingen voorbij zien komen. Dit is een guilty pleasure van mij (kan het niet helpen). Benieuwd wat de rest ervan vindt.

1+

Niks guilty, gewoon een goed nummer.

Cured
1+,1-

2+, 1-

Jeej, dat is lang geleden zeg. Aardig nummer inderdaad wel.

+4 -1

+5, 1-

Prima nummer van de girls

6+, 1-

6+, 2- brrr

6+, 3-

Minder erg dan Wannabe, maar dat is het al snel.

6+, 4-

Spice Girls plussen en dan een heerlijk nummer van Shania Twain overwegend minnen.

Verschil moet er zijn.

7+, 4-

Dit is dan wel net het enige nummer van de Spice Girls dat ik een plus zou geven.

7+, 5-

Het aantal Spice Girls hits dat ik kan pruimen is op twee vingers te tellen.

Nu maak je me toch wel benieuwd welke twee dat zijn. Dit is voor mij volgens mij de enige hit van ze die ik kan velen.

Gewoon Wannabe en Spice Up Your Life. Girlfun.
Vooral hun ballads zijn tenenkrommend.

Oh, Wannabe vind ik nu net vreselijk. En heb even de tracklist van hun verzamelaar bekeken en daar staan er zowaar nog meer op die ik niet heel verkeerd vind. Bijvoorbeeld "Who Do You Think You Are". Of misschien word ik gewoon milder naarmate de jaren verstrijken .

8+, 5-

Dit vind ik hun mooiste nummer eigenlijk. 4,5*

Dit is gewoon popmuziek. Wellicht door de tijd ingehaald of grijsgespeeld maar niet fout. Je kunt het wellicht slecht vinden, maar fout vind ik het niet.

9+, 5-

10+, 5-

Hun beste nummer en niet eens zo fout (buiten het feit dat ze een prefab-band zijn).

De vraag van de dag van enige tijd geleden ging over guilty pleasures, en dit was toen mijn antwoord:

-1

Hier kreeg ik altijd kromme tenen van en dat is nu nog steeds zo. Doe mij maar Jolene of zo

Gast
geplaatst: vandaag om 00:52 uur

geplaatst: vandaag om 00:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.