Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 december 2012, 01:20 uur
3+, 5-
Heerlijk dat typische romantische jaren '80 geluid, dit is wel zo'n beetje wat M83, Twin Shadow, Hurts, etc. allemaal nadoen, alleen dan wel met goede nummers, want echt een goed liedje is dit niet. Maar toch heeft het wel wat.
Heerlijk dat typische romantische jaren '80 geluid, dit is wel zo'n beetje wat M83, Twin Shadow, Hurts, etc. allemaal nadoen, alleen dan wel met goede nummers, want echt een goed liedje is dit niet. Maar toch heeft het wel wat.
0
geplaatst: 12 december 2012, 13:22 uur
herman schreef:
Wil jij M83 s.v.p. niet meer vergelijken met mevrouw hier

Je bedoelt het positief, maar...aaaargh.
0
geplaatst: 12 december 2012, 19:51 uur
2+, 5- Normaal gesproken wel mijn ding, maar deze is het net niet.
0
geplaatst: 12 december 2012, 20:44 uur
3+, 9-
Weliswaar bewust absurd en overdreven uitgevoerd wat het komisch en verdraagbaar maakt (en waarschijnlijk daarom destijds aansloeg), maar muzikaal is het behoorlijk fout
Weliswaar bewust absurd en overdreven uitgevoerd wat het komisch en verdraagbaar maakt (en waarschijnlijk daarom destijds aansloeg), maar muzikaal is het behoorlijk fout
0
geplaatst: 12 december 2012, 22:55 uur
Er was hier ergens op MuMe iemand die dolenthousiast werd van zowat álle Stock Aitken & Waterman - producties... Deze van dhr Astley heeft ondertussen een beetje een cult-status... maar ik herinner me toch nog de tijd dat dit écht compleet verkeerd was.
De volgende al-dan-niet-foute plaat (en let ineens ook op de danspasjes):
De volgende al-dan-niet-foute plaat (en let ineens ook op de danspasjes):
0
geplaatst: 12 december 2012, 22:58 uur
-1
Ik ben dol op de jaren tachtig, maar dit is echt té fout.
Ik ben dol op de jaren tachtig, maar dit is echt té fout.
0
geplaatst: 12 december 2012, 23:05 uur
Niemand durft te plussen natuurlijk en mij komt het nummer mijn strot uit maar ik vond het toen best even leuk dus vooruit dan maar.
+1, -2
+1, -2
0
geplaatst: 12 december 2012, 23:06 uur
En dan te bedenken dat ik nu net de Pet Shop Boys op heb staan...
0
geplaatst: 12 december 2012, 23:07 uur
+2, -2
Deze was best leuk, daarna kwamen al die kopieën van lager niveau
Deze was best leuk, daarna kwamen al die kopieën van lager niveau
0
geplaatst: 12 december 2012, 23:13 uur
+2, -3
Vind het overigens niet per se heel slecht, mensen overdrijven altijd nogal. Maar echt interessant heb ik het nummer ook nooit gevonden. Hij kan wel prima zingen trouwens. Maarja: SAW.
Vind het overigens niet per se heel slecht, mensen overdrijven altijd nogal. Maar echt interessant heb ik het nummer ook nooit gevonden. Hij kan wel prima zingen trouwens. Maarja: SAW.

0
geplaatst: 12 december 2012, 23:19 uur
+3
-3
(jeugdsentiment)
En een onbegrijpelijke score voor Trio
-3
(jeugdsentiment)
En een onbegrijpelijke score voor Trio

* denotes required fields.