MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed fout?

zoeken in:

3+, 5-

Heerlijk dat typische romantische jaren '80 geluid, dit is wel zo'n beetje wat M83, Twin Shadow, Hurts, etc. allemaal nadoen, alleen dan wel met goede nummers, want echt een goed liedje is dit niet. Maar toch heeft het wel wat.

4+, 5- klein plusje

Cured
4+, 6-

herman schreef:
Heerlijk dat typische romantische jaren '80 geluid, dit is wel zo'n beetje wat M83, Twin Shadow, Hurts, etc. allemaal nadoen, alleen dan wel met goede nummers, want echt een goed liedje is dit niet. Maar toch heeft het wel wat.

Wil jij M83 s.v.p. niet meer vergelijken met mevrouw hier
Je bedoelt het positief, maar...aaaargh.

Een nieuwe ... ik ben benieuwd

1-

Vreselijk

1+, 1- leuk nummer

1+, 2- niet echt

1-, 3- Matig

2+, 3- eens met herman

Cured
2+,. 4-

niet best

2+, 5- Normaal gesproken wel mijn ding, maar deze is het net niet.

2+, 6-

3+, 7-

3+, 8-

Destijds wel grappig, nu vooral vervelend.

3+, 9-

Weliswaar bewust absurd en overdreven uitgevoerd wat het komisch en verdraagbaar maakt (en waarschijnlijk daarom destijds aansloeg), maar muzikaal is het behoorlijk fout

4+, 9-

Prima plaatje!

4+, 10-

2MY
5+, 10-

2MY
Er was hier ergens op MuMe iemand die dolenthousiast werd van zowat álle Stock Aitken & Waterman - producties... Deze van dhr Astley heeft ondertussen een beetje een cult-status... maar ik herinner me toch nog de tijd dat dit écht compleet verkeerd was.

De volgende al-dan-niet-foute plaat (en let ineens ook op de danspasjes):

-1

Ik ben dol op de jaren tachtig, maar dit is echt té fout.

Niemand durft te plussen natuurlijk en mij komt het nummer mijn strot uit maar ik vond het toen best even leuk dus vooruit dan maar.

+1, -2

En dan te bedenken dat ik nu net de Pet Shop Boys op heb staan...

+2, -2

Deze was best leuk, daarna kwamen al die kopieën van lager niveau

+2, -3

Vind het overigens niet per se heel slecht, mensen overdrijven altijd nogal. Maar echt interessant heb ik het nummer ook nooit gevonden. Hij kan wel prima zingen trouwens. Maarja: SAW.

+3
-3

(jeugdsentiment)

En een onbegrijpelijke score voor Trio

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.