MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed fout?

zoeken in:

4+, 2-

Trio Rio - New York-Rio-Tokyo

Tja in de tijd dat ik net m'n eerste Sony stereotoren (met geweldig pulserende ledverlichting) voor m'n verjaardag had gekregen en ik m'n eerste cd's kocht. Hier heb ik toch heel vaak in m'n slaapkamer in het donker op staan hupsen. Ha, ha. Leuk om weer eens terug te horen en ook de bijbehorende clip eens te zien. De tijd ook dat ze op Hilversum II (dacht ik) een fantastische lange reeks Motown uitzendingen brachten met allerlei rariteiten en weetjes. Daar voor het eerst echt in aanraking gekomen met Marvin Gaye c.s. Als ik nu nog aan die tijd terugdenk... Maar dat terzijde.

Niet het meest memorabele nummer ooit, maar wilde het toch even voorbij laten komen. Doe er je voordeel mee, of schuif het terzijde. Ik word er nog steeds vrolijk van.

Nog een leuke versie van Mariah Carey van d'r eigen nummer All I Want For Christmas.

Mariah Carey, Britney Spears en zelfs Madonna kunnen beter in de studio blijven.
En iedereen maar kritiek spuien op Adèle.......nou die hoor 10 keer liever (live)

-1 uiteraard

Waarom vraag ik het eigenlijk

Goed of Fout?

1-

Meteen door naar het ESF. Podiumplekkie?

Poeha schreef:

Meteen door naar het ESF. Podiumplekkie?

Die kans schat ik vrij hoog in

3-

1+, erg goed, legendarische zangeres ook

2+, 3-

Ik vind de muziek eigenlijk best prima (hoorde ik daar nou Todd Terje?). Op naar ESF zou ik zeggen!

Michael Winslow (Police Academy-reeks) doet al beatboxend Led Zeppelin.

Nooit geweten dat komiek/acteur Billy Crystal een nummer heeft opgenomen: I say you look marvelous

Geweldige choreo en dan dat publiek

Gast
geplaatst: vandaag om 17:15 uur

geplaatst: vandaag om 17:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.