Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2012, 18:59 uur
0
geplaatst: 13 december 2012, 19:28 uur
3+, 4-
Ontzettend zwakke invuloefening, lijkt overal en nergens op (was hem gelukkig al helemaal vergeten, bedankt!)
Ontzettend zwakke invuloefening, lijkt overal en nergens op (was hem gelukkig al helemaal vergeten, bedankt!)
0
geplaatst: 13 december 2012, 19:52 uur
4+, 5-
Nog te doen maar te inspiratieloos, een kopie van Snap met het refrein van Somebody's Watching Me van Rockwell.
Nog te doen maar te inspiratieloos, een kopie van Snap met het refrein van Somebody's Watching Me van Rockwell.
0
geplaatst: 13 december 2012, 20:25 uur
Salvadore schreef:
3+, 1-
Moet je dan geen - invullen i.p.v. een +?
3+, 1-
(quote)
Moet je dan geen - invullen i.p.v. een +?
Nee, want ik vind het wel een leuk nummer. Zou me niets verbazen als ik de single nog heb liggen.
0
geplaatst: 13 december 2012, 21:04 uur
In die tijd had je toch honderden van dit soort nummers? Ik hoor niet wat er aan deze zo specifiek fout is.
5+, 5-
5+, 5-
0
geplaatst: 13 december 2012, 21:56 uur
Mark 'Oh:
1- inspiratieloze cover... Voor Tears Don't Lie had ik een vette plus over gehad
1- inspiratieloze cover... Voor Tears Don't Lie had ik een vette plus over gehad

0
geplaatst: 13 december 2012, 23:42 uur
Sunderland schreef:
In die tijd had je toch honderden van dit soort nummers? Ik hoor niet wat er aan deze zo specifiek fout is.
Daarom juist fout, na verloop van tijd was het in de Eurohouse kopieën van kopieën van kopieën ...
0
geplaatst: 13 december 2012, 23:44 uur
Ja ja... dat gaat hem duidelijk niet worden 
Dan maar een 'echte' klassieker:

Dan maar een 'echte' klassieker:
0
geplaatst: 13 december 2012, 23:57 uur
2+
De eerste hit voor Stock Aitken & Waterman als producers.
Gelukkig schreven ze nog niet mee aan deze aardige 80s classic.
De eerste hit voor Stock Aitken & Waterman als producers.
Gelukkig schreven ze nog niet mee aan deze aardige 80s classic.
0
geplaatst: 13 december 2012, 23:59 uur
2+, 1-
Uiteindelijk is het teveel een rip-off van Two Tribes van Frankie Goes to Hollywood, ook de zang ligt mij niet.
Uiteindelijk is het teveel een rip-off van Two Tribes van Frankie Goes to Hollywood, ook de zang ligt mij niet.
0
geplaatst: 14 december 2012, 00:02 uur
3+ 1-
(Zanger Pete Burns raakte verslaafd aan plastische chirurgie, hij ziet er nu vrij eng uit. Een paar operaties te veel YouTube - Celebrity Plastic Surgery - Gone Too Far - Pete Burns Interview )
(Zanger Pete Burns raakte verslaafd aan plastische chirurgie, hij ziet er nu vrij eng uit. Een paar operaties te veel YouTube - Celebrity Plastic Surgery - Gone Too Far - Pete Burns Interview )
* denotes required fields.