Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2012, 14:27 uur
33. The Streets - Blinded by the Lights vs. Wu-Tang Clan – Bring Da Ruckus
0-1
0-1
0
geplaatst: 31 december 2012, 14:28 uur
Na één dag zitten we al weer over de helft. Gaat lekker hier. 

0
geplaatst: 31 december 2012, 14:31 uur
Ik ga er vanuit dat het morgen een stuk minder snel zal gaan, of in ieder geval dat het pas later op de dag snel gaat.
0
geplaatst: 31 december 2012, 14:33 uur
He$$el_01 schreef:
Ik ga er vanuit dat het morgen een stuk minder snel zal gaan, of in ieder geval dat het pas later op de dag snel gaat.
Dat denk ik ook. Het tempo zal rond de avond al flink afnemen.
0
geplaatst: 31 december 2012, 14:46 uur
34. Eminem - My Name Is vs. A Tribe Called Quest – Award Tour
0-1
0-1
0
geplaatst: 31 december 2012, 14:53 uur
35. Nas – Memory Lane vs. Flying Lotus - Do the Astral Plane
Moeilijk! Toch 0-1
Moeilijk! Toch 0-1
0
geplaatst: 31 december 2012, 14:57 uur
Niek schreef:
Moet wel zeggen dat Jellemans enigszins overdrijft met 'vreselijk'. Ik snap alleen niet dat men OB4CL zo geweldig vind, aangezien die producties mijns inziens zo ontzettend veel minder creatief zijn dan die op 36 Chambers en Tical. Daar speelt RZA echt voortdurend door, die beats leven echt, terwijl ik op al die andere soloplaten (Liquid Swords ook) het idee heb dat ie een beat geklust heeft en daarna gewoon door laat lopen. Het zijn natuurlijk nog steeds kwalitatief hoogstaande producties, maar het geniale - hetgeen dat RZA zo bijzonder maakt - is er vind ik dan al af.
Daarbij vind ik Made You Look denk ik de beste post-Illmatictrack van Nas.
Moet wel zeggen dat Jellemans enigszins overdrijft met 'vreselijk'. Ik snap alleen niet dat men OB4CL zo geweldig vind, aangezien die producties mijns inziens zo ontzettend veel minder creatief zijn dan die op 36 Chambers en Tical. Daar speelt RZA echt voortdurend door, die beats leven echt, terwijl ik op al die andere soloplaten (Liquid Swords ook) het idee heb dat ie een beat geklust heeft en daarna gewoon door laat lopen. Het zijn natuurlijk nog steeds kwalitatief hoogstaande producties, maar het geniale - hetgeen dat RZA zo bijzonder maakt - is er vind ik dan al af.
Daarbij vind ik Made You Look denk ik de beste post-Illmatictrack van Nas.
De producties zijn imo juist een stuk creatiever dan 36 Chambers en Tical. Die 2 albums zijn juist zo vet, omdat ze eigenlijk helemaal geen thema hebben, beide albums zijn een zooitje. RZA was geloof ik de eerste die echt met die stijl kwam op OBFCL, hele cinematische beats, pasten heel erg goed bij de thema's. RZA is ook het meest trots op de productie van Cuban Linx en Liquid Swords.
* denotes required fields.