MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:

Pfff heel lastig: Triumph heeft een van mijn favoriete verses allertijden (Inspectah Deck), maar Award Tour is mijn favoriete ATCQ-nummer. Omdat Wu-tang wel betere nummers hebben ga ik toch voor ATCQ:

2-3

3-4. Hoe goed ik Phife ook vind rappen op Award Tour, zijn verse kan niet op tegen Deck's meesterwerk.

4-4, jammer dat Shadowboxin' eruit ligt tegen Liquid Swords

panjoe (moderator)
4-5

21. Nas – Memory Lane vs. The Streets - Blinded by the Lights

1-0

panjoe (moderator)
6-1

22. A Tribe Called Quest – Steve Biko (Stir It Up) vs. A Tribe Called Quest - Sucka Nigga

1-0

5-1 Steve Biko heeft zo'n heerlijke intro, maar Sucka Nigga is over het geheel genomen net iets beter mi

6-1

23. A Tribe Called Quest – Lyrics to Go vs. Masta Ace – F.A.Y.

0-1

Dankzij deze KO toch maar eens Midnight Marauders aan het luisteren. Ooit eens 2,5* gegeven voor ik überhaupt enige interesse in hiphop toonde. ATCQ is niet mijn favoriete act, maar daar kan zeker een punt bij denk ik zo.

1-1 maar het wordt wel tijd dat ik dat album van Masta Ace eens ga beluisteren!

Wat vind iedereen zo bijzonder aan Rosa Parks? Outkast heeft toch vele malen betere tracks gemaakt dan dat hitje? Zelfde vraag geldt ook voor Award Tour en Tribe.. Snap het niet. Leuke tracks maar beter dan Buggin Out en Triumph?

2-1!

panjoe (moderator)
3-1

Ben je je nou aan het afvragen waarom andere mensen een andere smaak hebben, Niek?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:22 uur

geplaatst: vandaag om 20:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.