MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:
Ongeveer. Maar kom op: Rosa Parks is toch niemendalletje vergeleken met al het briljants dat Andre en Big Boi hebben geklust? Refreintje, catchy beat, aardige lyrics; that's it. En dan tegen Buggin Out.. En echt precies hetzelfde geldt voor Award Tour en Triumph. Maargoed, ik ga in herhaling vallen. Soms kan ik het ergens mee oneens zijn, maar dan snap ik nog wel waarom mensen een andere track prefereren. Bij deze KO's snap ik het niet..

panjoe (moderator)
Fair enough... Ik ben het trouwens wel met je eens wat Rosa Parks betreft, maar Award Tour vind ik juist helemaal de shiznit.

5-3

Veel te veel ATCQ

6-3 ze zijn ook zo goed, veelzijdig gaat deze k.o. toch niet meer worden.

24. Kanye West – All Falls Down vs. Black Star – Respiration

0-1

Voor de eer ben ik geneigd om op Kanye te stemmen (briljante track bovendien), maar godallemachtig: Respiration.

24. Kanye West – All Falls Down vs. Black Star – Respiration

0-2

1-2, dankzij de clip

2-6

25. The Roots - The Next Movement vs. Wu-Tang Clan - Wu-Tang Clan Ain't Nuthing Ta F' Wit

1-0

Edit: My bad, toch nog even aangepast.

panjoe (moderator)
2-1

All Falls Down & Blinded By The Lights naar huis. Jammer.

4-4
Maar het moet wederom gezegd worden: ook The Next Movement is geweldig.

Stem daar dan maar op.

Ik ga The Roots geen 2 keer een cadeau geven. En zeker niet ten koste van Wu Tang Clan Ain't Nuthin' Ta Fuck Wit.

4-6

26. Wu-Tang Clan – Da Mystery of Chessboxin’ vs. Madvillain – All Caps

1-0

3-2

You must think first, before you move

3-3, Wel een hele lastige.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:39 uur

geplaatst: vandaag om 21:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.