Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2013, 18:51 uur
He$$el_01 schreef:
Mensen besteden juist meer aandacht aan beats, luister maar naar alles dat commercieel is.
Maar ik vind het een relaxte beat met heerlijke raps van Masta Ace. Verder gebruikt hij niet elke keer precies dezelfde beat, gewoon dezelfde basis. Dat vind ik niet echt een probleem.
Het maakt me trouwens niet heel veel uit wie er wint. Life's a Bitch is ook erg sterk, vooral door die verse van AZ. Ik vind Masta Ace alleen gewoon een hele chille rapper.
Mensen besteden juist meer aandacht aan beats, luister maar naar alles dat commercieel is.
Maar ik vind het een relaxte beat met heerlijke raps van Masta Ace. Verder gebruikt hij niet elke keer precies dezelfde beat, gewoon dezelfde basis. Dat vind ik niet echt een probleem.
Het maakt me trouwens niet heel veel uit wie er wint. Life's a Bitch is ook erg sterk, vooral door die verse van AZ. Ik vind Masta Ace alleen gewoon een hele chille rapper.
Misschien besteden mensen meer aandacht aan beats, maar zo ziet het er niet uit. Kritiek leveren op de flow van een rapper of op de inhoud gebeurde vaker dan kritiek op drums of op een scheve bassline die helemaal niet goed meegaat. Bij de beat is het meestal je voelt hem of je voelt hem niet. Het is gewoon niet creatief om 10 jaar lang hetzelfde te doen.
0
geplaatst: 3 januari 2013, 18:59 uur
Het lijkt me stug. Champagne gaat hier knallen bij uitschakeling van Life's a Bitch. 

0
geplaatst: 3 januari 2013, 19:04 uur
Niek schreef:
(quote)
Eens, op de eerste zes woorden na. Met deze woorden kan ik wel leven

Voorderest is het wel triest dat Life's a Bitch nog steeds niet heeft gewonnen
0
geplaatst: 3 januari 2013, 19:12 uur
6-7
13. Gorillaz - Clint Eastwood vs. The Roots – You Got Me
0-1
13. Gorillaz - Clint Eastwood vs. The Roots – You Got Me
0-1
0
geplaatst: 3 januari 2013, 19:21 uur
4-7
14. Dr. Dre – Forgot About Dre vs. Wu-Tang Clan - Wu-Tang Clan Ain't Nuthing Ta F' Wit
1-0
14. Dr. Dre – Forgot About Dre vs. Wu-Tang Clan - Wu-Tang Clan Ain't Nuthing Ta F' Wit
1-0
0
geplaatst: 3 januari 2013, 19:24 uur
3-1 heel nipt, om de teleurstelling dat uitgerekend Method Man op dat nummer - als je dan een minpunt moet noemen - geen briljant vers dropt..
0
geplaatst: 3 januari 2013, 19:28 uur
3-4
Tiger style
I be tossing and flossing my style is awesome
I'm causing more Family Feuds than Richard Dawson
Tiger style

I be tossing and flossing my style is awesome
I'm causing more Family Feuds than Richard Dawson
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 3 januari 2013, 19:45 uur
4-5
Ik vind er niks aan om sex te hebben met de Wu-Tang Clan.
Ik vind er niks aan om sex te hebben met de Wu-Tang Clan.
* denotes required fields.