Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2013, 19:48 uur
5-5 Denk ik. Lastige...
Vooral dankzij die chille verse van Em.

Vooral dankzij die chille verse van Em.
One day I was walkin' by, with a Walkman on, when I caught a guy
Give me an awkward eye
And I strangled him up in the parking lot, with his Karl Kani
I don't give a fuck if it's dark or not
I'm harder than me tryna park a Dodge but I'm drunk as fuck
Right next to a humongous truck in a two-car garage
Hopping out with 2 broken legs, trying to walk it off
"Fuck you too bitch, call the cops
I'mma kill you and them loud ass motherfuckin' barking dogs"
Give me an awkward eye
And I strangled him up in the parking lot, with his Karl Kani
I don't give a fuck if it's dark or not
I'm harder than me tryna park a Dodge but I'm drunk as fuck
Right next to a humongous truck in a two-car garage
Hopping out with 2 broken legs, trying to walk it off
"Fuck you too bitch, call the cops
I'mma kill you and them loud ass motherfuckin' barking dogs"

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 3 januari 2013, 20:01 uur
15. DJ Shadow - Building Steam with a Grain of Salt vs. De La Soul - Me Myself and I
0-1
0-1
0
geplaatst: 3 januari 2013, 20:01 uur
Dit komt niet eens meer in de buurt van leuk. 
15. DJ Shadow - Building Steam with a Grain of Salt vs. De La Soul - Me Myself and I
1-1

1-1
0
geplaatst: 3 januari 2013, 20:10 uur
3-6
16. GZA – Liquid Swords vs. Mobb Deep – Survival of the Fittest
1-0
Ik gooi de laatste battle er ook nog even in, zodat ik met een gerust hard een kopje thee kan gaan drinken. (Eventuele) loting vindt dus later op de avond plaats.
3-6
1-0
Ik gooi de laatste battle er ook nog even in, zodat ik met een gerust hard een kopje thee kan gaan drinken. (Eventuele) loting vindt dus later op de avond plaats.
0
geplaatst: 3 januari 2013, 20:11 uur
Rhythm & Poetry schreef:
1-1

1-1
2-0
Met alle respect, maar een nummer van dat kaliber kan toch ook niet op tegen een track van Enter The Wu-Tang? Iets van The Chronic (ook niet echt mijn ding, maar nog wel van een hoger niveau) was betere competitie geweest denk ik.
0
Rhythm & Poetry schreef:
Het zit ons niet mee vandaag...
3-7
2-0
0
3-6
3-0
Moeilijk hoor.
3-6
3-0
Moeilijk hoor.
0
geplaatst: 3 januari 2013, 20:12 uur
Ik denk nog altijd dat Ward zijn score (323.5) vals is. Het is onmogelijk verder te slaan dan 323.3.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 3 januari 2013, 20:12 uur
3-6
4-0
3-6
4-0
0
geplaatst: 3 januari 2013, 20:13 uur
Glaciers of Ice schreef:
2-0
Met alle respect, maar een nummer van dat kaliber kan toch ook niet op tegen een track van Enter The Wu-Tang? Iets van The Chronic (ook niet echt mijn ding, maar nog wel van een hoger niveau) was betere competitie geweest denk ik.
(quote)
2-0
Het is een k*talbum inderdaad, maar dit nummer en nog een paar andere zijn gewoon sterk.
36 Chambers is een sterk album, maar dit nummer is een van de mindere imo.
0
geplaatst: 3 januari 2013, 20:15 uur
Die vorige battle is al gedaan
5-0
5-0
0
geplaatst: 3 januari 2013, 20:24 uur
He$$el_01 schreef:
Het is een k*talbum inderdaad, maar dit nummer en nog een paar andere zijn gewoon sterk.
(quote)
Corrigeer me als ik de verkeerde tracks opnoem, maar ik heb nu al gelezen dat Tearz, METHOD Man, Bring Da Ruckus, Da Mystery Of Chessboxin, Wu-Tang Clan Ain't Nuthin Ta F Wit & CREAM allen de minste nummers zijn of overschat zijn op dat album. Wat blijft er dan nog over
? 36 Chambers kent sowieso geen nummers die minder zijn dan enorm goed imo. Sowieso kan Tearz al niet overschat zijn, aangezien het nooit wordt genoemd als beste track van de Wu-Tang.
0
geplaatst: 3 januari 2013, 20:31 uur
Da Mystery of Chessboxin en Bring Tha Ruckus zijn met Protect Ya Neck juist de beste tracks van 36 Chambers 

0
geplaatst: 3 januari 2013, 20:33 uur
Niek schreef:
Da Mystery of Chessboxin en Bring Tha Ruckus zijn met Protect Ya Neck juist de beste tracks van 36 Chambers
Zo'n beetje wel ja. Da Mystery Of Chessboxin of Protect Ya Neck is waarschijnlijk de absolute topper op de plaat voor mij. Clan In Da Front vind ik ook heerlijk.
* denotes required fields.