Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2013, 15:04 uur
6. CYNE – Steady vs. CYNE – First Person
1-0 ook weer om de eventje
1-0 ook weer om de eventje
0
geplaatst: 22 januari 2013, 15:13 uur
Wat geniet jullie voorkeur: een finale met 8 nummers (zoals de vorige keer) of gewoon de traditionele K.O.?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 22 januari 2013, 15:20 uur
2-2
Ik vond een finale met 8 nummers vorige keer wel leuk! Bovendien kunnen er dan meer mensen meedoen.
Ik vond een finale met 8 nummers vorige keer wel leuk! Bovendien kunnen er dan meer mensen meedoen.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 16:04 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Wat geniet jullie voorkeur: een finale met 8 nummers (zoals de vorige keer) of gewoon de traditionele K.O.?
Laatste.Wat geniet jullie voorkeur: een finale met 8 nummers (zoals de vorige keer) of gewoon de traditionele K.O.?
0
geplaatst: 22 januari 2013, 18:06 uur
Ik vond dat met acht nummers wel leuk, hoewel het wel lastiger kiezen is denk ik. Bij twee nummers heb je toch iets eerder een voorkeur. De vorige keer met acht nummers had ik eigenlijk dat de nummer vier ook op zeven had kunnen staan bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 18:10 uur
7. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.) vs. Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
1-0
Toevallig net opstaan aangezien ik de special edition box van Mecca and the Soul Brother vanmiddag heb gekocht, wat een bijzonder sterk nummer is T.R.O.Y. toch!
1-0
Toevallig net opstaan aangezien ik de special edition box van Mecca and the Soul Brother vanmiddag heb gekocht, wat een bijzonder sterk nummer is T.R.O.Y. toch!
0
geplaatst: 22 januari 2013, 18:25 uur
4-0
En inderdaad, jammer van Steady. Gaat wat minder snel vervelen vind ik.
En inderdaad, jammer van Steady. Gaat wat minder snel vervelen vind ik.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 18:37 uur
8. Deltron 3030 – 3030 vs. Deltron 3030 – Mastermind
0-1
Na deze ronde volgt in ieder geval een normale kwartfinale. Mogelijk daarna een finale met vier nummers. Ik denk er nog even over na.
0-1
Na deze ronde volgt in ieder geval een normale kwartfinale. Mogelijk daarna een finale met vier nummers. Ik denk er nog even over na.
* denotes required fields.