MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:
Cured
3-7

6. CYNE – Steady vs. CYNE – First Person

1-0 ook weer om de eventje

Wat geniet jullie voorkeur: een finale met 8 nummers (zoals de vorige keer) of gewoon de traditionele K.O.?

panjoe (moderator)
2-2

Ik vond een finale met 8 nummers vorige keer wel leuk! Bovendien kunnen er dan meer mensen meedoen.

Rhythm & Poetry schreef:
Wat geniet jullie voorkeur: een finale met 8 nummers (zoals de vorige keer) of gewoon de traditionele K.O.?
Laatste.

Cured
3-3

3-5

First Person is oneindig veel beter.

3-7

Traditionele KO.

Ik vond dat met acht nummers wel leuk, hoewel het wel lastiger kiezen is denk ik. Bij twee nummers heb je toch iets eerder een voorkeur. De vorige keer met acht nummers had ik eigenlijk dat de nummer vier ook op zeven had kunnen staan bijvoorbeeld.

7. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.) vs. Viktor Vaughn - Vaudeville Villain

1-0

Toevallig net opstaan aangezien ik de special edition box van Mecca and the Soul Brother vanmiddag heb gekocht, wat een bijzonder sterk nummer is T.R.O.Y. toch!

3-0

Jammer van Steady; vind ik toch beter dan First Person.

4-0

En inderdaad, jammer van Steady. Gaat wat minder snel vervelen vind ik.

Cured
5-0 gaaf!

6-0

8. Deltron 3030 – 3030 vs. Deltron 3030 – Mastermind

0-1

Na deze ronde volgt in ieder geval een normale kwartfinale. Mogelijk daarna een finale met vier nummers. Ik denk er nog even over na.

0-2

1-3, overduidelijk

2-3

Beat is magisch en tekstueel vele malen beter.

Wat Hessel dus zegt

Maar waarom stemmen jullie dan op 3030?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:11 uur

geplaatst: vandaag om 22:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.