Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2013, 19:15 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Maar waarom stemmen jullie dan op 3030?
Maar waarom stemmen jullie dan op 3030?
HAH. Die is goed.

Maar serieus, hoe kan je de teksten van Mastermind beter vinden dan de teksten van 3030?
0
geplaatst: 22 januari 2013, 19:17 uur
Bedankt! 
Wat maakt de reden nu uit? Ik vind deze battle echt zeer om het even. De ene keer zal ik op Mastermind stemmen. De andere keer op 3030. Beide zitten gewoon erg sterk in elkaar, maar zijn qua sound toch niet helemaal te vergelijken. Kies je voor het wat vlottere Mastermind? Of het misschien wat ingenieuzere 3030? Dat is de vraag die nu door 8 mensen is beantwoord.

Wat maakt de reden nu uit? Ik vind deze battle echt zeer om het even. De ene keer zal ik op Mastermind stemmen. De andere keer op 3030. Beide zitten gewoon erg sterk in elkaar, maar zijn qua sound toch niet helemaal te vergelijken. Kies je voor het wat vlottere Mastermind? Of het misschien wat ingenieuzere 3030? Dat is de vraag die nu door 8 mensen is beantwoord.

0
geplaatst: 22 januari 2013, 19:20 uur
Ach so. Aangezien ik zei dat ik de beat magisch vond en de teksten vele malen beter en jij je afvroeg waarom we dan op Mastermind stemden en dit overduidelijk een hele serieuze vraag was vroeg ik mij af of jij die twee onderdelen bij Mastermind beter vind dan bij 3030.
Wat een zin.
Wat een zin.

0
geplaatst: 22 januari 2013, 19:29 uur
En ik nog wel denken een voortreffelijke discussie over een paar van mijn favoriete nummers te beginnen...
Daar kom ik dus mooi van de koude kermis thuis.
Daar kom ik dus mooi van de koude kermis thuis.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 19:43 uur
Ik wijzig toch maar mijn stem.
6-3
Beide tracks net nog eens opgezet en duidelijk meer zin in 3030.
6-3
Beide tracks net nog eens opgezet en duidelijk meer zin in 3030.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 19:48 uur
Logisch natuurlijk. Die beat is magisch en tekstueel is hij vele malen beter dan Mastermind.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 19:51 uur
Mastermind verpest eigenlijk het hele album. Ik ga hem meteen een plekje lager in mijn top 10 zetten. Dat zal Mastermind leren!
0
geplaatst: 22 januari 2013, 19:55 uur
Anyway:
8. Deltron 3030 – 3030 vs. Deltron 3030 – Mastermind
6-3
8. Deltron 3030 – 3030 vs. Deltron 3030 – Mastermind
6-3

0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:00 uur
Kwartfinale: tot de 7, 1 verschil (met zonder gezeik)
1. Deltron 3030 – 3030 vs. CYNE – First Person
2. Common – The 6th Sense vs. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.)
3. Nas – Nas is Like vs. Cannibal Ox – Iron Galaxy
4. Viktor Vaughn - Let Me Watch vs. Smif-n-Wessun – Bucktown
1. Deltron 3030 – 3030 vs. CYNE – First Person
2. Common – The 6th Sense vs. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.)
3. Nas – Nas is Like vs. Cannibal Ox – Iron Galaxy
4. Viktor Vaughn - Let Me Watch vs. Smif-n-Wessun – Bucktown
0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:10 uur
5-0
Als het nou Steady in plaats van First Person was geweest had ik voor 3030 gestemd, maja.
En ik denk dat de vier halve finalisten/ finalisten (hangt er vanaf wat we gaan doen) nu eigenlijk wel al redelijk duidelijk zijn.
Als het nou Steady in plaats van First Person was geweest had ik voor 3030 gestemd, maja.
En ik denk dat de vier halve finalisten/ finalisten (hangt er vanaf wat we gaan doen) nu eigenlijk wel al redelijk duidelijk zijn.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:12 uur
7-0
0-1
Vierde battle is nog redelijk open denk ik?
0-1
He$$el_01 schreef:
5-0
5-0
Vierde battle is nog redelijk open denk ik?
0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:15 uur
@ FlyLo
De vierde battle wordt inderdaad wel spannend ja. Voor mij persoonlijk is hij duidelijk, maar inderdaad, die kan nog leuk worden.
De vierde battle wordt inderdaad wel spannend ja. Voor mij persoonlijk is hij duidelijk, maar inderdaad, die kan nog leuk worden.
* denotes required fields.