Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 27 januari 2013, 19:50 uur
0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:04 uur
Ja. Op een gegeven moment werd er gezegd dat er nog wel tracks van albums uit de 2de K.O. mochten. Niet dat ik dat heb gedaan, maar ik begrijp dat iemand het wel heeft gedaan.
2-0
2-0
0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:06 uur
Mooi dat we daar nu al achter komen. 
En nu? Gewoon maar doorgaan lijkt me?

En nu? Gewoon maar doorgaan lijkt me?
0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:10 uur
Of vervangen voor Party & Bullshit van Biggie. Of Memories van Kid Cudi en David Guetta. 
Of, speciaal voor FlyLo, hulp zoeken bij Niek. De prachtige kerel achter dit topic. Niks dan lof voor hem.

Of, speciaal voor FlyLo, hulp zoeken bij Niek. De prachtige kerel achter dit topic. Niks dan lof voor hem.

0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:12 uur
Wat een toeval dat je net die nummers noemt. Die zag ik net nog in een ander topic op deze site staan. 

0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:20 uur
Ik zou hem best willen plaatsen, maar ik denk dat de oprichter van dit topic daar niet zo blij mee is. Volgens mij heeft hij liever geen spam in zijn topics.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:25 uur
2-1 dan maar. Wildflower is nogal matig maar met die oude troep heb ik al helemaal niks
0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:32 uur
He$$el_01 schreef:
Ik zou hem best willen plaatsen, maar ik denk dat de oprichter van dit topic daar niet zo blij mee is. Volgens mij heeft hij liever geen spam in zijn topics.
Ik zie dat de openingspost (en dus de starter van dit topic) van ene R&P is. Die vindt dat goed heb ik uit betrouwbare bron vernomen.

0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:40 uur
Wauw, wat een goede jongen zeg!
Het was dit topic.
Je moet niet op de tijd letten waarop die nummers zijn gepost. Tijd is relatief.
3-1 Beide best leuk, maar niet geweldig.
Het was dit topic.
Je moet niet op de tijd letten waarop die nummers zijn gepost. Tijd is relatief.
3-1 Beide best leuk, maar niet geweldig.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 21:49 uur
4-2. In Wildflower maakt Ghost goed gebruik van slang en metaforen. Interessant verhaal over een bitch.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 23:35 uur
2-3 Nujabes een beetje overrated, ik luister 60% van de tijd liever naar de nummers die hij samplede dan zijn nummers.
0
geplaatst: 28 januari 2013, 00:22 uur
2-5
Helaas niet in de gelegenheid om de linkjes te plaatsen voor de volgende battles. Dit is niet uit disrespect (FlyLo) en daarom zal ik een bloemetje sturen naar Niek.
Helaas niet in de gelegenheid om de linkjes te plaatsen voor de volgende battles. Dit is niet uit disrespect (FlyLo) en daarom zal ik een bloemetje sturen naar Niek.

0
geplaatst: 28 januari 2013, 00:22 uur
18. De La Soul – Ego Trippin’ (Part Two) vs El-P feat. The Mars Volta - Tasmanian Pain Coaster
0-1
0-1
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 januari 2013, 00:39 uur
18. De La Soul – Ego Trippin’ (Part Two) vs El-P feat. The Mars Volta - Tasmanian Pain Coaster
1-2
Niet te doen deze..
1-2
Niet te doen deze..
0
geplaatst: 28 januari 2013, 00:40 uur
2-2
Dat is eigenlijk ook helemaal niet erg. De nummers die hij samplede waren nummers van het allerhoogste niveau. Voor mij heeft Nujabes slechts een nummer wat aardig overschat is: Feather.
Jellemans schreef:
2-3 Nujabes een beetje overrated, ik luister 60% van de tijd liever naar de nummers die hij samplede dan zijn nummers.
Dat is eigenlijk ook helemaal niet erg. De nummers die hij samplede waren nummers van het allerhoogste niveau. Voor mij heeft Nujabes slechts een nummer wat aardig overschat is: Feather.
* denotes required fields.