Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2013, 10:57 uur
Heel lastig,
0-2 tegen mijn natuur om altijd op El-P te stemmen in..
0-2 tegen mijn natuur om altijd op El-P te stemmen in..
0
geplaatst: 28 januari 2013, 11:47 uur
20. Rakaa - Crown of Thorns vs Evidence ft. Raekwon & Rass Kass - The Red Carpet
Wat een toeval...
Beider erg vette nummers, en dan vooral door de beat. Ik ga toch voor het nummer van Rakaa. De beat is net iets lekkerder en dat refrein van Aloe Blacc is heerlijk. Daarnaast gewoon een paar sterke verses van Rakaa.
1-0
Wat een toeval...
Beider erg vette nummers, en dan vooral door de beat. Ik ga toch voor het nummer van Rakaa. De beat is net iets lekkerder en dat refrein van Aloe Blacc is heerlijk. Daarnaast gewoon een paar sterke verses van Rakaa.
1-0
0
geplaatst: 28 januari 2013, 12:01 uur
1-3
Vind de beat van The Red Carpet net iets vele malen lekkerder, en Evidence, Raekwon & Rass Kass is ook tig keer beter dan die Rakaa met zn woord voor woord rap
Vind de beat van The Red Carpet net iets vele malen lekkerder, en Evidence, Raekwon & Rass Kass is ook tig keer beter dan die Rakaa met zn woord voor woord rap
0
geplaatst: 28 januari 2013, 12:34 uur
Erg moeilijk. Ik ga toch maar voor Rakaa, die beat is echt smullen 
2-3

2-3
0
geplaatst: 28 januari 2013, 13:16 uur
0
geplaatst: 28 januari 2013, 13:49 uur
0
geplaatst: 28 januari 2013, 14:28 uur
Rhythm & Poetry schreef:
20. Rakaa - Crown of Thorns vs Evidence ft. Raekwon & Rass Kass - The Red Carpet
5-3
5-3
Holy blaf! Die zag ik niet aankomen. Die Rakaa rapt toch hopeloos saai of hoor ik iets niet dat er wel is?
0
geplaatst: 28 januari 2013, 14:30 uur
23. Young Fathers – Sister vs The Sugarhill Gang – Rapper's Delight
0-1
En eens met Niek over Rakaa.
0-1
En eens met Niek over Rakaa.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 januari 2013, 14:32 uur
Sja
die beat is wel goed maar die van The Red Carpet is nog genadeloos veel harder...
1-2
die beat is wel goed maar die van The Red Carpet is nog genadeloos veel harder...1-2
0
geplaatst: 28 januari 2013, 14:51 uur
2-3
Wat een briljante track zeg! Veel dank aan degene die die erin heeft gestopt! Ga die gasten goed in de gaten houden. Helemaal fantastisch!
Wat een briljante track zeg! Veel dank aan degene die die erin heeft gestopt! Ga die gasten goed in de gaten houden. Helemaal fantastisch!
* denotes required fields.